top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Spersonalizowane formularze CRM: Dopasowanie klienta

Spersonalizowane formularze CRM to formularze, w których dane klienta są wypełniane automatycznie. Na przykład imię, nazwisko lub nazwa firmy. Klienci nie będą musieli tracić czasu na wypełnianie informacji.

Funkcja Dopasowanie klienta umożliwia korzystanie ze spersonalizowanych formularzy CRM. Ta funkcja jest zawarta we wszystkich formularzach i nie wymaga żadnej konfiguracji.

Jak skonfigurować spersonalizowane formularze?

Spersonalizowane formularze działają tylko dla klientów, którzy są już w CRM.

Użyj reguł automatyzacji, aby wysłać klientowi link do spersonalizowanego formularza. Po kliknięciu linku klient zobaczy wypełniony formularz ze swoimi danymi. Formularz zawiera następujące wartości pól: Imię, Nazwisko, Nazwę firmy, Telefon i E-mail.

Na przykład jesteś administratorem szkoły muzycznej. Chcesz wysłać klientowi link do rejestracji na lekcję. Utwórz formularz CRM, w którym klient będzie mógł wybrać odpowiednią lekcję.

Dodaj do formularza następujące pola: Imię, NazwiskoE-mail, Listę dostępnych lekcji.

Utwórz regułę automatyzacji w CRM, która wyśle ​​wiadomość e-mail do klienta. Napisz mały tekst towarzyszący.

Dodaj link do formularza. Na liście wartości kliknij Spersonalizowane formularze CRM i wybierz żądany formularz.

Jak korzystać ze spersonalizowanych formularzy?

Upewnij się, że kontakt ma adres e-mail, imię i nazwisko.

Przenieś deal do następnego etapu. Reguła automatyzacji wyśle e-mail z linkiem do klienta.

Wiadomość e-mail zawiera parametr, który reguła automatyzacji dodaje do formularza. Ten parametr odróżnia spersonalizowany formularz od zwykłego.

Po kliknięciu linku klient zobaczy wypełniony formularz ze swoimi danymi.

Wybrana przez klienta lekcja zostanie wyświetlona w formularzu.


To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Pomoc od partnera