Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Spersonalizowane formularze CRM

Formularze spersonalizowane to formularze, w których dane klienta są wypełniane automatycznie.

Przykład: możesz skorzystać z parametrów imię i nazwisko, dzięki którym stali klienci wypełniający formularz zobaczą swoje imię i nazwisko.

✅ Formularze spersonalizowane są wygodne podczas ankietowania stałych klientów, ponieważ nie będą tracić czasu na wprowadzanie informacji, które już masz w swoim CRM.

Formularze spersonalizowane działają tylko dla klientów, którzy są już w CRM. Wartości następujących pól mogą zostać automatycznie wypełnione w formularzu CRM: Imię, Nazwisko, Nazwa firmy, Telefon i E-mail.

Skonfiguruj formularz spersonalizowany

Przykład: prowadzisz kursy edukacyjne i chcesz zebrać opinie od swoich studentów po ukończeniu przez nich kursu.

Najpierw utwórz nowy formularz CRM.

Czytaj więcej:

Następnie dodaj wszystkie pola potrzebne do przesłania opinii. Może to być imię i nazwisko klienta, a także pole komentarza, w którym klient napisze opinię o kursie.

Dodatkowo możesz dodać podpis, aby podziękować klientom i poprosić o opinię. W tym celu użyj tagów personalizacyjnych w tekście.

Czytaj więcej: Tagi personalizacyjne.

Utwórzmy w CRM regułę automatyzacji, która będzie wysyłała spersonalizowany formularz do klienta.

Przejdź do CRM i utwórz regułę automatyzacji Komunikacja z klientem> Wyślij e-mail/ SMS. Spersonalizuj treść wiadomości, dodając specjalne parametry.

Czytaj więcej: Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem.

Dodaj link do formularza. Na liście parametrów wybierz Spersonalizowane formularze CRM i wybierz potrzebny formularz.

Po wysłaniu wiadomości e-mail zamiast parametru pojawi się link do formularza.

Upewnij się, że wpisałeś imię, nazwisko i adres e-mail osoby, do której chcesz wysłać wiadomość.


Jak to działa

Przenieś deal do etapu z wcześniej ustawioną regułą automatyzacji. Do klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail.

W wysłanej wiadomości e-mail zobaczysz parametr, który reguła dodaje do linku do formularza CRM. Właśnie ten parametr odróżnia formularz spersonalizowany od zwykłego.

Po kliknięciu linku klient zobaczy wypełniony formularz ze swoimi danymi.

Po przesłaniu formularza przez klienta zostaną wypełnione odpowiednie pola deala.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo