Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie

Rozszerzyliśmy możliwości synchronizacji Bitrix24 z Facebookiem. Teraz podczas synchronizacji z Facebookiem możesz skonfigurować konto Business Manager, konto reklamowe, stronę i piksel na Facebooku. Możesz także podłączyć dodatkowe możliwości sprzedaży.

Synchronizację z Facebookiem można skonfigurować z różnych sekcji Bitrix24. Na przykład w Marketingu CRM, Sales Intelligence i CRM.

Jak podłączyć Facebook?

Przejdź do CRM Marketing> Reklamy na Facebooku.

Kliknij przycisk Połącz.

Wypełnij Ustawienia integracji z Facebookiem i Instagramem.

  • Nazwa firmy - wpisz nazwę swojej firmy.
  • Typ firmy - wybierz typ firmy na podstawie swojej działalności.
  • Strefa czasowa - wybierz strefę czasową.
  • Waluta - wybierz walutę, z którą pracujesz.

Włącz możliwości sprzedaży w Facebooku i Instagramie

Dzięki możliwościom sprzedaży możesz umieszczać przyciski na stronach Facebook i Instagram, tworzyć posty na Facebooku, dodawać czat Facebook Messenger do swojej witryny oraz publikować produkty na Facebooku.

Przycisk na Instagramie

Aby umieścić przycisk na Instagramie, podaj adres url swojej witryny i wprowadź tekst przycisku.

Po połączeniu z Facebookiem na Instagramie pojawi się przycisk nawigacyjny.

Aby umieścić przycisk w swoim profilu Instagram, musisz połączyć swoje konto biznesowe Instagram z Facebookiem. Aby to zrobić, wybierz Instagram w ustawieniach i podłącz swoje konto.

Przycisk na Facebooku

Aby umieścić przycisk na Facebooku, podaj adres swojej witryny i wprowadź tekst przycisku.

Po połączeniu z Facebookiem zobaczysz na swojej stronie przycisk nawigacyjny.

Opcja Opublikuj post na Facebooku i czat Facebook Messenger nie są jeszcze dostępne w Bitrix24.

Po skonfigurowaniu kliknij przycisk Dalej.

W oknie autoryzacji wprowadź nazwę użytkownika i hasło.

Utwórz konto w Business Manager.

Facebook Business Manager, czyli Menadżer Firmy to narzędzie, za pomocą którego możesz zarządzać następującymi obiektami firmowymi: Strona na Facebooku, Piksel i Katalog. Wszystkie utworzone i podłączone przez Ciebie obiekty będą należeć do tego konta.

Gdy wszystko będzie gotowe, kliknij Kontynuuj, aby połączyć Bitrix24 z Facebookiem.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail Wysyłaj działania klientów do Facebooka Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Rodzaje Kampanii Jak utworzyć kampanię e-mailową