Dodaliśmy nowe sposoby pracy z reklamami w sekcji Marketing CRM. Teraz możesz uruchamiać reklamy na Facebooku i Instagramie bezpośrednio w Bitrix24.
Jak skonfigurować reklamy?
Przejdź do sekcji Marketing CRM> Facebook ads/Instagram ads.
Reklamy na Facebooku i Instagramie są konfigurowane w ten sam sposób. Skonfigurujmy jako przykład Instagram.
Najpierw podłącz swoje konto reklamowe.
Wybierz post na swoim Instagramie, aby utworzyć reklamę.
Dodaj produkt do sprzedaży.
Tutaj możesz wprowadzić link do swojego produktu w sklepie internetowym.
Następnie wybierz typ reklamy i odbiorców.
- Reklama produktu - w tym trybie reklama będzie miała na celu znalezienie nowych klientów.
- Automatycznie - w tym trybie możesz utworzyć grupę podobnych odbiorców lookalike.
- Ekspert - w tym trybie możesz samodzielnie skonfigurować odbiorców swojej reklamy.
Możesz również określić miejsce zamieszkania potencjalnych klientów.
Wybierz budżet swojej kampanii reklamowej.
Po wszystkich ustawieniach uruchom kampanię reklamową.