Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wysyłaj działania klientów do Facebooka

Dodaliśmy nowe narzędzie Wyślij działania klientów do pracy z grupami docelowymi na Facebooku. Za pomocą tego narzędzia możesz:

  • Wysyłać działania klientów z CRM bezpośrednio do Facebooka;
  • Tworzyć grupy docelowe z elementów CRM;
  • Wyświetlać reklamy osobom, którzy wcześniej kontaktowali się z Twoją firmą, ale nie zostali klientami.

Na przykład, możesz zbierać dane z formularzy CRM, lejków deali i przesyłać je do Facebooka. Następnie możesz utworzyć grupę docelową na Facebooku i rozpocząć kampanię reklamową właśnie dla tych klientów.

Czytaj więcej: Zdarzenia automatyczne.

Jak to działa?

Zasada działania jest podobna do Piksela Facebooka. Jednak w przeciwieństwie do piksela możesz zbierać informacje o leadach, dealach, wypełnionych formularzach CRM i płatnościach występujących w Twoim CRM.

Otwórz sekcję Marketing CRM> Wyślij działania klientów.

Wybierz, skąd chcesz wysyłać informacje o klientach.

  • Deale
  • Formularze CRM
  • Płatność CRM
  • Leady

Następnie podłącz swoje konto reklamowe.

Deale

Możesz wybrać wymagane lejki sprzedażowe w dealach.

Formularze CRM

Możesz wybrać formularz kontaktowy, który będzie wysyłać dane do Facebooka.

Płatność CRM

Wybiera użytkowników, którzy zapłacili za zamówienie i filtruje segmenty według kwoty zakupu.

Leady

Umożliwia przeniesienie wszystkich danych użytkowników z leadów.

Twórz grupy docelowe na Facebooku

Wszystkie dane klientów są gromadzone na koncie reklamowym Facebook Ads Manager. Aby utworzyć grupę odbiorców, przejdź do sekcji Odbiorcy> Utwórz grupę odbiorców i wybierz odpowiedni typ.

Wybierz Witrynę jako źródło.

Wybierz piksel powiązany z Twoim kontem.

W sekcji From your events wybierz potrzebne dane.

Określ, przez ile dni informacje o kliencie powinny być przechowywane publicznie.

Możesz także dostosować ustawienia odbiorców, korzystając z opcji Uwzględnij więcej osób i Wyklucz osoby.

Przykład: możesz połączyć klientów z różnych etapów lejka sprzedażowego.

Następnie podaj nazwę, opis i kliknij Utwórz grupę odbiorców.

Następnie odbiorcy pojawią się na Twoim koncie i możesz zacząć tworzyć reklamy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Zgoda na otrzymywanie newsletterów Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Rodzaje Kampanii Jak utworzyć kampanię e-mailową