Dodaliśmy nowe narzędzie Wyślij działania klientów do pracy z grupami docelowymi na Facebooku. Za pomocą tego narzędzia możesz:
- Wysyłać działania klientów z CRM bezpośrednio do Facebooka;
- Tworzyć grupy docelowe z elementów CRM;
- Wyświetlać reklamy osobom, którzy wcześniej kontaktowali się z Twoją firmą, ale nie zostali klientami.
Na przykład, możesz zbierać dane z formularzy CRM, lejków deali i przesyłać je do Facebooka. Następnie możesz utworzyć grupę docelową na Facebooku i rozpocząć kampanię reklamową właśnie dla tych klientów.
Jak to działa?
Zasada działania jest podobna do Piksela Facebooka. Jednak w przeciwieństwie do piksela możesz zbierać informacje o leadach, dealach, wypełnionych formularzach CRM i płatnościach występujących w Twoim CRM.
Otwórz sekcję Marketing CRM> Wyślij działania klientów.
Wybierz, skąd chcesz wysyłać informacje o klientach.
- Deale
- Formularze CRM
- Płatność CRM
- Leady
Następnie podłącz swoje konto reklamowe.
Płatność CRM
Twórz grupy docelowe na Facebooku
Wszystkie dane klientów są gromadzone na koncie reklamowym Facebook Ads Manager. Aby utworzyć grupę odbiorców, przejdź do sekcji Odbiorcy> Utwórz grupę odbiorców i wybierz odpowiedni typ.
Wybierz Witrynę jako źródło.
Wybierz piksel powiązany z Twoim kontem.
W sekcji From your events wybierz potrzebne dane.
Określ, przez ile dni informacje o kliencie powinny być przechowywane publicznie.
Możesz także dostosować ustawienia odbiorców, korzystając z opcji Uwzględnij więcej osób i Wyklucz osoby.
Następnie podaj nazwę, opis i kliknij Utwórz grupę odbiorców.
Następnie odbiorcy pojawią się na Twoim koncie i możesz zacząć tworzyć reklamy.