Filtry i eksport to bardzo ważne narzędzia dla list, zwłaszcza jeśli zawierają dużą liczbę elementów. Zobaczmy, jak z nimi pracować.
Tworzenie i konfigurowanie filtra
Twórz i zapisuj potrzebne filtry. Proponowane ustawienia będą się zmieniać w zależności od typu pola, dzięki czemu filtr można skonfigurować w niemal dowolny sposób.
Edycja filtra
Aby skonfigurować istniejące filtry, kliknij koło zębate na dole formularza. Obok filtra zobaczysz możliwe operacje: ustaw go jako domyślny, edytuj lub usuń.
Po wprowadzeniu zmian kliknij Zapisz. Jeśli chcesz, aby filtr był wyświetlany dla wszystkich użytkowników, którzy mają dostęp do listy, kliknij Zastosuj dla wszystkich użytkowników.
Eksport do Excela
Listę można wyeksportować i pobrać na komputer. Aby to zrobić, po prostu wybierz działanie Eksport do Microsoft Excel.