Wydarzenia offline stopniowo wracają do naszego życia i zajmują coraz więcej miejsca w naszych kalendarzach. A im więcej uczestników, tym trudniej zorganizować wydarzenie na wysokim poziomie.
Dodaliśmy do CRM regułę automatyzacji Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR. Narzędzia te pomogą zautomatyzować zapraszanie i rejestrację uczestników wydarzeń.
Scenariusz użycia reguły i wyzwalacza
Rozważmy scenariusz organizacji wydarzenia. Najpierw musisz dodać wszystkich potencjalnych klientów do CRM. Pomoże Ci to policzyć uczestników i zebrać dane kontaktowe do dalszej współpracy z klientami. Jeśli zapraszasz tylko klientów z CRM, utwórz deale za pomocą Zwiększenia sprzedaży, a jeśli chcesz pozyskać nowych, umieść formularz CRM na swojej stronie internetowej.
Na pierwszym etapie deala utwórz regułę Wygeneruj kod QR i Wyślij e-mail/Wyślij SMS. Pierwsza reguła wygeneruje unikalny kod dla każdego uczestnika, a druga wyśle go do klientów.
Umieść wyzwalacz Skanuj kod QR na etapie przeznaczonym dla uczestników, którzy przyszli na wydarzenie, a Twój pracownik zeskanuje kody klientów. Po zeskanowaniu kodu i potwierdzeniu, że klient rzeczywiście uczestniczy w wydarzeniu, wyzwalacz się uruchomi i przeniesie deal na właściwy etap. W tym scenariuszu po zakończeniu wydarzenia zobaczysz, którzy klienci faktycznie uczestniczyli w wydarzeniu, a którzy nie.