Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR

Wydarzenia offline stopniowo wracają do naszego życia i zajmują coraz więcej miejsca w naszych kalendarzach. A im więcej uczestników, tym trudniej zorganizować wydarzenie na wysokim poziomie.

Dodaliśmy do CRM regułę automatyzacji Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR. Narzędzia te pomogą zautomatyzować zapraszanie i rejestrację uczestników wydarzeń.


Scenariusz użycia reguły i wyzwalacza

Rozważmy scenariusz organizacji wydarzenia. Najpierw musisz dodać wszystkich potencjalnych klientów do CRM. Pomoże Ci to policzyć uczestników i zebrać dane kontaktowe do dalszej współpracy z klientami. Jeśli zapraszasz tylko klientów z CRM, utwórz deale za pomocą Zwiększenia sprzedaży, a jeśli chcesz pozyskać nowych, umieść formularz CRM na swojej stronie internetowej.

Na pierwszym etapie deala utwórz regułę Wygeneruj kod QR i Wyślij e-mail/Wyślij SMS. Pierwsza reguła wygeneruje unikalny kod dla każdego uczestnika, a druga wyśle ​​go do klientów.

Umieść wyzwalacz Skanuj kod QR na etapie przeznaczonym dla uczestników, którzy przyszli na wydarzenie, a Twój pracownik zeskanuje kody klientów. Po zeskanowaniu kodu i potwierdzeniu, że klient rzeczywiście uczestniczy w wydarzeniu, wyzwalacz się uruchomi i przeniesie deal na właściwy etap. W tym scenariuszu po zakończeniu wydarzenia zobaczysz, którzy klienci faktycznie uczestniczyli w wydarzeniu, a którzy nie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Reguły w CRM: Informacje o kliencie Reguły i wyzwalacze w CRM: Zarządzanie zadaniami Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków Reguły automatyzacji w CRM Reguły w CRM: automatyzacja workflow