Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR

Dodaliśmy do CRM regułę Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR. Narzędzia te pomogą zautomatyzować zapraszanie i rejestrację uczestników wydarzeń.


Jak utworzyć i skonfigurować regułę

Otwórz suwak z regułami i wyzwalaczami. Wybierz potrzebny etap, kliknij + wybierz Dla pracownika> Wygeneruj kod QR.

W regule możesz ustawić warunki i czas wykonania, a jeśli zeskanujesz kod QR, zobaczysz, jak strona będzie wyglądać po odczytaniu kodu. W ustawieniach zaawansowanych możesz zmienić tekst na stronie, na przycisku oraz identyfikator wyzwalacza.

  • Identyfikator wyzwalacza jest potrzebny, aby wyzwalacz przesuwał tylko te deale, których kod został utworzony przez konkretną regułę.
  • Załóżmy, że organizujesz dwa wydarzenia równolegle. Dla uczestników pierwszego wydarzenia kod tworzy regułę z identyfikatorem Wystawa, a dla uczestników drugiego z identyfikatorem Konferencja. W wyzwalaczu możesz wybrać, które kody mają być wyzwalane po skanowaniu: z pierwszej lub drugiej reguły. Odpowiednio, jeśli w wyzwalaczu podasz identyfikator Wystawa, to przy skanowaniu kodu z identyfikatorem Konferencja wyzwalacz nie zadziała.
  • Tekst strony i Tekst przycisku - w tych polach możesz zmienić tekst, który zostanie wyświetlony na stronie z kodem.
  • Po zeskanowaniu kodu QR zostaniesz przeniesiony na stronę z tekstem powitalnym i przyciskiem. Aby potwierdzić wizytę, musisz kliknąć przycisk.


Działania z kodami QR

Wygenerowane przez regułę kody QR można wysłać do klienta e-mailem lub SMS-em, dodać do komentarza w dealu itd.

Aby to zrobić, umieść potrzebną regułę po regule Wygeneruj kod QR i zaznacz pole Uruchom po poprzedniej regule automatyzacji. W wiadomości kliknij menu wyboru elementów, znajdź sekcję Reguły automatyzacji i rozwiń ją. Wybierz Wygeneruj kod QR, a następnie dodaj odpowiednią wartość.

W regule dostępne są następujące wartości:

  • W przypadku wiadomości e-mail:
    • Link do strony (HTML) - klient zobaczy stronę tak, jakby kod QR został już zeskanowany.
    • Link do kodu QR - klient zobaczy link do obrazu kodu.
    • Wstaw kod QR (HTML) - obraz kodu zostanie przesłany w wiadomości e-mail.
  • SMS: Krótki link do strony i Krótki link do kodu QR.
  • W przypadku postów i komentarzy w Aktualnościach: Link do strony (BBcode) i Link do kodu QR (BBcode).

Wartości, które można przesłać e-mailem, wyglądają następująco:

Klient otworzy link i zeskanuje wysłany kod QR:


Jak utworzyć i skonfigurować wyzwalacz

Na potrzebnym etapie otwórz listę wyzwalaczy i wybierz Skanuj kod QR.

W wyzwalaczu możesz określić identyfikator, jest to ten sam identyfikator z ustawień reguły Utwórz kod QR.

Wyzwalacz zadziała dopiero po zeskanowaniu kodu QR przez Ciebie lub klienta i potwierdzeniu wizyty na stronie powitalnej.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż Reguły pomocnicze w CRM Jak usunąć regułę lub wyzwalacz w CRM Obliczanie zysku Reguły w CRM: Informacje o kliencie Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Reguły w CRM: automatyzacja workflow Więcej o regułach automatyzacji: Zmień osobę odpowiedzialną Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Reguły i wyzwalacze w CRM: Zarządzanie zadaniami