Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Reguły pomocnicze w CRM

W Bitrix24.CRM reguły automatyzacji dzielą się na podstawowe i pomocnicze.

Pomocnicze reguły automatyzacji nie wykonują żadnych działań, ale wysyłają zapytania lub tworzą dane bez natychmiastowego wyświetlania wyniku. Aby zobaczyć dane utworzone przez pomocniczą regułę automatyzacji, musisz dodać regułę podstawową po regule pomocniczej. Ta reguła automatyzacji wyświetli informacje, na przykład w powiadomieniu lub w wiadomości.

Przykład: Załóżmy, że organizujesz wydarzenie i chcesz wysyłać każdemu klientowi unikalny kod QR zamiast zwykłego biletu. Aby nie tworzyć go samodzielnie, możesz użyć regułę Utwórz kod QR, który utworzy kod, a reguła Wyślij SMS do klienta wyśle ​​kod do klienta.

Możesz użyć wyszukiwania, aby znaleźć wszystkie reguły pomocnicze. Wpisz helper w pasku wyszukiwania, a system wyświetli listę reguł pomocy.

Lista pomocniczych reguł automatyzacji

  • Uzyskaj informacje o produkcie (Get product information).
  • Utwórz link do płatności (Create payment link).
  • Uzyskaj informacje o płatnościach (Get payment information).
  • Uzyskaj szczegółowe wartości (Get details values).
  • Utwórz kod QR (Create QR code).
  • Uzyskaj informacje o elemencie CRM (Get CRM item information).
  • Uzyskaj informacje o zadaniu (Get task information).
  • Uzyskaj informacje o elemencie listy (Get list item information).
  • Uzyskaj informacje o pracowniku (Get employee information).
  • Wygeneruj kod.

Przykłady użycia

Załóżmy, że masz sklep internetowy i chcesz wysłać do klienta e-mail z informacją o interesującym go produkcie.

Dodaj regułę automatyzacji Uzyskaj informacje o produkcie (Get product information).

Jak skonfigurować regułę automatyzacji

Aby otrzymać prawidłowe informacje, w polu Identyfikator produktu dodaj wartość Produkty.


Następnie dodaj regułę automatyzacji Wyślij wiadomość do klienta (Send message to customer). Aby wyświetlić potrzebne informacje, kliknij trzy kropki> Reguły automatyzacji i wybierz potrzebne pola. Zapisz zmiany.

W naszym przykładzie wybraliśmy pola Nazwa produktu i Cena.

Możesz sprawdzić działanie reguł automatyzacji w formularzu elementu CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Reguły automatyzacji w CRM Reguły i wyzwalacze w CRM: Zarządzanie zadaniami Reguły w CRM: Informacje o kliencie Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Automatyzacja sprzedaży w CRM Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż