Dostawcami są osoby prawne lub fizyczne, które współpracują z Tobą i dostarczają produkty. Dla firm sprzedających produkty lub prowadzących sklep internetowy ważny jest stały kontakt z dostawcami. W Bitrix24 możesz przechowywać wszystkie informacje o dostawcach w jednym miejscu, aby śledzić bieżące dostawy i planować nowe.
Możesz dodać nowych dostawców i wszystkie informacje o nich podczas wypełniania dokumentu Kwit składowy.
Zaktualizowaliśmy pole i formularz dostawcy w Zarządzaniu asortymentem oraz dodaliśmy nowe możliwości do pracy:
- Dzwoń z formularza dostawcy - podłącz usługę telefoniczną i wskaż kontakty jej przedstawicieli.
- Dodawaj zadania bezpośrednio z formularza - na przykład musisz przygotować dokumenty dostawy. Aby to zrobić, dodaj do formularza odpowiednie zadanie dla swoich pracowników. Dzięki temu zobaczysz całą historię pracy z dostawcą i będziesz mógł kontrolować zadania.
- Dodawaj wydarzenia - rozmowy, e-maile i spotkania z dostawcami.
Jak zmieniło się pole Dostawca w dokumencie Kwit składowy
Wcześniej można było wpisać tylko nazwę dostawcy. Wprowadzenie szczegółowych informacji było niedostępne: danych kontaktowych, szczegółów itp.
Teraz podczas tworzenia dokumentu możesz od razu wprowadzić wszystkie niezbędne informacje: numer telefonu, adres, e-mail i inne dane o firmie.
Możesz dodać informacje o firmie i jej przedstawicielach w odpowiednie pola.
Możesz kontaktować się z dostawcami bezpośrednio z dokumentu: dzwonić i wysyłać e-maile.
Jak pracować z formularzem dostawcy
W tym celu przejdź do CRM> Klienci> Dostawcy.
Możesz również znaleźć dostawców w sekcji Zarządzanie asortymentem.
Następnie wybierz potrzebnego dostawcę.
W formularzu możesz dodawać przypomnienia, tworzyć zadania i komunikować się z dostawcą. Historia komunikacji z dostawcą zostanie wyświetlona na osi czasu.
Aby wyświetlić listę kontaktów dostawcy i historię dokumentu, przejdź do sekcji Zależności.
Jak skonfigurować dostęp pracowników do pracy z dostawcami
Aby Twoi pracownicy mogli pracować z dostawcami i dokumentami, musisz skonfigurować odpowiednie uprawnienia dostępu. Można to zrobić w sekcji CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.