Aby masowo dzwonić do kontaktów bez zbędnych działań, skorzystaj ze specjalnej funkcji grupowego wybierania numerów. Możesz także utworzyć listę klientów ze swojej listy kontaktów i przekazać ją swojemu podwładnemu, aby skontaktował się z wybranymi klientami w określonym czasie.
Jak utworzyć listę grupowego wybierania numerów
Utwórzmy listę klientów z sekcji Kontakty. Przejdź do CRM> Kontakty i wybierz kontakty, z którymi chcesz się połączyć. Następnie kliknij przycisk Rozpocznij wybieranie.
Aby rozpocząć połączenie, kliknij Połącz.
Aby rozpocząć następne połączenie, kliknij przycisk Następne. W formularzu połączenia możesz zostawić komentarz i utworzyć Deal lub Fakturę z kontaktu.
Każde połączenie ma swój status. Po wykonaniu połączenia menedżer może zmienić status w zależności od wyniku połączenia.
Aby utworzyć listę połączeń dla menedżera, wybierz potrzebne kontakty i w panelu działań grupowych wybierz opcję Utwórz listę połączeń> Zastosuj.
Skonfiguruj szczegóły połączenia w wyświetlonym formularzu. Kliknij Więcej opcji, aby wybrać dostępną datę i godzinę połączenia.
Następnie podaj temat i opis połączenia, aby menedżer wiedział, kiedy i dlaczego powinien zadzwonić do tych klientów.
W sekcji Lista połączeń możesz dodać więcej kontaktów lub usunąć niepotrzebne.
Aby otworzyć dodatkowe ustawienia, kliknij Więcej. Tutaj możesz wybrać osobę odpowiedzialną za połączenie, a także dodać formularz CRM. Po ustawieniu kliknij Zapisz.
Podczas rozmowy możesz wypełnić wybrany formularz CRM w sekcji Formularz. W zależności od ustawień formularz CRM zostanie zapisany w formularzu kontaktu lub zostanie z niego utworzony nowy lead.
Gdzie znaleźć utworzoną listę
Odpowiedzialny znajdzie aktywność w sekcji CRM> Więcej> Aktywności.
Otwórz aktywność i kliknij Zacznij dzwonić, aby rozpocząć wybieranie.
W ten sposób możesz zorganizować rozmowy z całą grupą klientów i zwiększyć efektywność pracy.