Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zadania w CRM

Zaktualizowaliśmy zadania w CRM.

Wcześniej trudno było śledzić wykonanie zadań w CRM. Nie można było zobaczyć statusu zadania bez otwarcia formularza elementu CRM.

Przykład: w sekcji CRM menedżer dodaje zadanie dla projektanta, aby opracował szkic dla klienta.

Teraz statusy zadań można śledzić bezpośrednio w kanbanie CRM.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Gdy dodasz zadanie do formularza CRM, zobaczysz jego status w sekcji Deale> widok Kanban. Pomoże Ci to śledzić zadania, które wymagają Twojej uwagi.

Na osi czasu w formularzu elementu CRM zobaczysz, jakie zmiany zostały wprowadzone w zadaniu i kto ich dokonał.


Statusy zadań

  • Utworzono, nie wyświetlono - utworzyłeś zadanie, ale odpowiedzialny jeszcze go nie zobaczył.
  • Wyświetlone - odpowiedzialny zobaczył zadanie.
  • Zaktualizowano - trwa praca nad zadaniem i ktoś, kto nie jest odpowiedzialny za zadanie, dokonał zmian: zmienił osobę odpowiedzialną, zaktualizował opis, dodał uczestników, obserwatorów, listę kontrolną lub połączył zadanie z projektem.
  • W toku - odpowiedzialny kliknął przycisk Uruchomienie i rozpoczął pracę nad zadaniem.
  • W oczekiwaniu - odpowiedzialny wstrzymał zadanie lub zapomniał go uruchomić po wstrzymaniu.
  • Oczekuje na kontrolę - odpowiedzialny wykonał zadanie i musisz go zaakceptować lub odrzucić.
  • Zaktualizowano termin - odpowiedzialny zmienił termin wykonania zadania.
  • Ma podsumowanie statusu - odpowiedzialny dodał wynik zadania.
  • Po terminie - termin zadania został przekroczony.
  • Zakończone - zadanie zostało zamknięte.

Utworzone zadania znajdziesz również w sekcji Zadania i projekty. Użyj filtra Tag> CRM.


Gdy dodasz zadanie w formularzu CRM, zobaczysz jego status w mobilnym CRM. Pomoże Ci to śledzić zadania, które wymagają Twojej uwagi.

Na osi czasu w formularzu elementu CRM zobaczysz, jakie zmiany zostały wprowadzone w zadaniu i kto ich dokonał.


Statusy zadań

  • Utworzono, nie wyświetlono - utworzyłeś zadanie, ale odpowiedzialny jeszcze go nie zobaczył.
  • Wyświetlone - odpowiedzialny zobaczył zadanie.
  • Zaktualizowano - trwa praca nad zadaniem i ktoś, kto nie jest odpowiedzialny za zadanie, dokonał zmian: zmienił osobę odpowiedzialną, zaktualizował opis, dodał uczestników, obserwatorów, listę kontrolną lub połączył zadanie z projektem.
  • W toku - odpowiedzialny kliknął przycisk Uruchomienie i rozpoczął pracę nad zadaniem.
  • W oczekiwaniu - odpowiedzialny wstrzymał zadanie lub zapomniał go uruchomić po wstrzymaniu.
  • Oczekuje na kontrolę - odpowiedzialny wykonał zadanie i musisz go zaakceptować lub odrzucić.
  • Zaktualizowano termin - odpowiedzialny zmienił termin wykonania zadania.
  • Ma podsumowanie statusu - odpowiedzialny dodał wynik zadania.
  • Po terminie - termin zadania został przekroczony.
  • Zakończone - zadanie zostało zamknięte.

Utworzone zadania znajdziesz również w sekcji Zadania i projekty. Użyj filtra #crm

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo