Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Połączenia wychodzące nie działają: przyczyny i rozwiązania

Użytkownicy Telefonii Bitrix24 mogą napotkać błędy podczas wykonywania połączeń wychodzących. W niektórych przypadkach wystarczy uzupełnić saldo, w innych potrzebna jest pomoc specjalisty pomocy technicznej. W tym artykule zebraliśmy typowe przyczyny błędów i szybkie rozwiązania.

    Opisaliśmy typowe błędy dla wynajmowanego numeru i centrali podłączonej przez SIP-Connector. Jeśli zainstalowałeś aplikację telefoniczną z Bitrix24 Market, skontaktuj się z obsługą aplikacji, aby uzyskać rozwiązanie.

Co robić, jeśli połączenia wychodzące nie działają

Jeśli połączenie wychodzące się nie powiedzie, w formularzu połączenia zostanie wyświetlony komunikat o błędzie Połączenie nie może być wykonane.


Aby sprawdzić przyczynę błędu, przejdź do Szczegółów połączeń w sekcji Telefonia.


Znajdź nieudane połączenie, kliknij ikonę dziennika w kolumnie Szczegóły i otwórz dziennik połączenia.

Nie widzę kolumny "Szczegóły"

Jeśli nie widzisz kolumny Szczegóły, wyświetl ją na liście. Aby to zrobić, kliknij koło zębate i wybierz Szczegóły.


Przewiń w dół strony dziennika. Każdy błąd ma swoją nazwę, możesz ją zobaczyć w polu Call reason.


W dalszej części artykułu znajdziesz typowe błędy i sposoby ich rozwiązania:

Nieudane połączenia z wynajmowanego numeru

W większości przypadków połączenia wychodzące z wynajmowanego numeru nie działają z następujących powodów:

  • Brak wystarczających środków na koncie Telefonii. Jeśli numer nie jest opłacony, w dzienniku połączeń pojawi się błąd Forbidden. Not active.

  • Upewnij się, że Twoje konto ma wystarczającą ilość środków. Otwórz sekcję Konfiguruj i sprawdź okres płatności numeru.


    Jeśli data jest bieżąca lub wcześniejsza, numer nie jest opłacony.


    Doładuj saldo, a połączenia wychodzące będą działać.


  • Dokumenty weryfikacyjne nie zostały przesłane. Jeśli nie przesłałeś dokumentów do wynajmowania numeru lub Twoje dokumenty zostały odrzucone, w dzienniku połączeń pojawi się błąd Forbidden. Can’t be used.

  • Sprawdź status przesyłania swoich dokumentów w sekcji Telefonia> Prześlij dokumentację.

    Prześlij nowe dokumenty, jeśli poprzednie zostały odrzucone.


Nieudane połączenia z chmurowej lub biurowej centrali PBX

Połączenia z chmurowej lub biurowej centrali PBX mogą nie działać z następujących powodów:

  • Nieaktywna licencja SIP-Connector. Jeśli wykorzystasz minuty testowe dla połączeń wychodzących, dziennik połączeń będzie zawierał błąd SIP Trial: trial time is over.
  • Podłącz SIP-Connector, aby kontynuować pracę z połączeniami wychodzącymi.

      Subskrypcja SIP-Connector nie jest wymagana do połączeń przychodzących. Jednak przekierowanie połączeń przychodzących na inny numer nie działa bez aktywnej subskrypcji SIP-Connector. Jeśli subskrypcja nie jest aktywna lub minuty testowe zostały wykorzystane, w dzienniku połączeń pojawi się następujący błąd: SIP Trial: trial time is over.

  • Błąd po stronie PBX. Jeśli w dzienniku połączeń występuje błąd z kodem 403, 404, 480, 500 itd., przyczyna leży po stronie centrali, która udostępniła Ci numer. Skopiuj link do dziennika w pasku adresowym przeglądarki i wyślij go do pomocy technicznej centrali w celu rozwiązania problemu.

Inne błędy

Sprawdź, czy ustawienia dla wykonania połączeń wychodzących są prawidłowe.

  • Pracownik nie ma uprawnień do wykonywania połączeń. Jeśli użytkownik nie ma uprawnień do pracy z połączeniami, w dzienniku pojawi się błąd User is not allowed to call number.
  • Sprawdź ustawienia dostępu i nadaj pracownikowi uprawnienia do wykonywania połączeń wychodzących.


  • Numer został dodany do listy wyjątków. Jeśli numer klienta znajduje się na liście wyjątków, dziennik połączeń będzie zawierał następujący błąd User is not allowed to call number.
  • Usuń numer klienta z listy wyjątków, aby połączenia wychodzące działały.


  • Brak dostępu do mikrofonu. Jeśli nie zezwoliłeś na dostęp do mikrofonu w ustawieniach przeglądarki, pojawi się błąd Połączenie nie może być wykonane. Połączenie nie zostanie zapisane w dzienniku.
  • Sprawdź ustawienia przeglądarki i przeprowadź test jakości połączenia.


    Typowe błędy dotyczące połączeń wychodzących:
    • Forbidden. Not active - wynajmowany numer nie jest opłacony.

    • Forbidden. Can’t be used - dokumenty do wynajmu numeru nie zostały przesłane.

    • SIP Trial: trial time is over - Sip-Connector nie jest opłacony.

    • 403, 404, 480, 500 i inne błędy przy dzwonieniu z centrali - problem leży po stronie centrali PBX. Wyjątkiem jest błąd o kodzie 408.

    • User is not allowed to call number - brak uprawnień do połączeń wychodzących.

    • "Połączenie nie może być wykonane", a błąd nie jest rejestrowany w dzienniku połączeń - problemy ze sprzętem, nie zezwoliłeś na dostęp do mikrofonu itd.

Jeśli napotkasz inną sytuację, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24 i wyślij dziennik z błędem połączenia wychodzącego.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować Telefonię do odbierania połączeń w mobilnym CRM Czarna lista Ogólne ustawienia Telefonii Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne Menu głosowe IVR Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24