Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24

Poczta internetowa Bitrix24 to narzędzie do komunikacji ze współpracownikami i klientami. Twórz foldery na e-maile, dodawaj podpisy i konfiguruj integrację z CRM. W tym artykule dowiesz się więcej o ustawieniach skrzynki pocztowej.

Kliknij przycisk koła zębatego ⚙️ w prawym górnym rogu i wybierz jedną z dostępnych opcji.


Czarna lista

W tej sekcji możesz dodać niechciane adresy e-mail do czarnej listy. Wiadomości przychodzące z tych adresów będą automatycznie trafiać do folderu ze spamem.

Kliknij Dodaj e-mail w prawym górnym rogu i podaj niechciane adresy e-mail.

Zaznacz opcję , a żaden użytkownik na Twoim koncie nie będzie otrzymywać wiadomości e-mail z podanych adresów.

Pamiętaj, że adres e-mail jest automatycznie dodawany do czarnej listy, jeśli:

  • Oznaczysz wiadomość e-mail z tego adresu jako spam
  • Ten adres jest niedostępny
  • Ten adres nie istnieje

Jeśli adres został przez pomyłkę umieszczony na czarnej liście, usuń go. W tym celu kliknij przycisk menu akcji obok adresu.


Kontakty

W sekcji Kontakty znajdziesz listę wszystkich adresów e-mail, z których wysyłano do Ciebie e-maile. Aby edytować lub usunąć kontakt, użyj menu akcji.

Użyj wyszukiwania i filtrów, aby znaleźć kontakt.

Aby ręcznie dodać kontakt, kliknij Dodaj e-mail i wpisz nazwę oraz adres e-mail.


Edytuj podpis

Możesz utworzyć podpis, który będzie automatycznie dodawany do Twoich wychodzących wiadomości e-mail. W tym celu kliknij Dodaj podpis.

Napisz tekst, który będzie wyświetlany w podpisie w e-mailach wychodzących. Połącz go z nadawcą lub konkretnym adresem, jeśli masz ich więcej.


Jak dodać obraz do podpisu

Aby dodać zdjęcie do podpisu, kliknij odpowiedni przycisk w menu.

Wklej link, podaj nazwę pliku i wymiary. Link do obrazu musi być dostępny poza Bitrix24.

Zapisz zmiany.

Pamiętaj, że adres URL obrazu musi być bezpośredni i publiczny. W przeciwnym razie obraz nie zostanie wyświetlony w wiadomości e-mail. Publiczne linki do obrazu z Bitrix24.Drive nie będą działać. Możesz umieścić obraz na swoim serwerze lub za pomocą odpowiedniej usługi hostingu obrazów.

Integracja CRM

Aby zapisywać e-maile klientów w CRM, włącz opcję Link do CRM. Zaznacz potrzebne ustawienia i skonfiguruj sposób dystrybucji leadów i kontaktów.
Więcej o integracji poczty z CRM

10 Leady i kontakty są rozdzielane pomiędzy pracowników w kolejności, w jakiej podane są ich nazwiska

Ustawienia skrzynki pocztowej

W tej sekcji możesz edytować wszystkie ustawienia określone podczas podłączania skrzynki pocztowej.

Skonfiguruj foldery do synchronizacji, klikając odpowiedni przycisk.

Pozwól innym pracownikom odbierać i odpowiadać na e-maile z Twojej skrzynki pocztowej. W sekcji Dostęp do skrzynki pocztowej określ pracowników, którym chcesz zapewnić dostęp do skrzynki pocztowej.


Otwórz e-mail

Z Bitrix24 możesz szybko przejść do zsynchronizowanej poczty. Aby to zrobić, kliknij przycisk Otwórz e-mail. Na przykład, jeśli zsynchronizowałeś pocztę Gmail, otworzy się ona w nowej karcie przeglądarki.


W skrócie
  • W ustawieniach poczty internetowej Bitrix24 możesz skonfigurować czarną listę, kontakty, podpisy i integrację z CRM.
  • Dodaj niechciane adresy do czarnej listy. Wiadomości e-mail z tych adresów będą trafiać do folderu ze spamem.
  • W sekcji Kontakty znajdziesz listę wszystkich adresów e-mail, z których wysyłano do Ciebie e-maile. Możesz także dodać kontakty ręcznie.
  • Utwórz podpis dla wychodzących wiadomości e-mail.
  • Zapisuj e-maile klientów w CRM. Zintegruj całą pocztę lub np. tylko pocztę przychodzącą.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Limity poczty Bitrix24 w zależności od planu Sposoby podłączenia skrzynek pocztowych do Bitrix24 Jak odłączyć skrzynkę pocztową Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24 Pytania dotyczące Poczty Bitrix24