Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem w Bitrix24

Zarządzanie asortymentem to narzędzie Bitrix24, które umożliwia zarządzanie produktami w magazynach, rejestrowanie przyjęć, sprzedaży, transferów i odpisów. Korzystaj z Zarządzania asortymentem, a wszystkie przyjęcia, odpisy i transfery będą udokumentowane i wyświetlane w systemie.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Cennik Bitrix24.

Włącz Zarządzanie asortymentem

  1. Przejdź do CRM,
  2. Asortyment,
  3. Zarządzanie asortymentem.

Wybierz metodę kalkulacji kosztów i włącz Zarządzanie asortymentem.
Metody kalkulacji kosztów
Jak włączyć lub wyłączyć Zarządzanie asortymentem

Jeśli nie masz jeszcze produktów w Bitrix24, dodaj je za pomocą katalogu lub dokumentu korekty zapasów.
Zarządzanie asortymentem: rozpoczęcie pracy

Jeśli zarządzasz magazynami w innych systemach, możesz importować dane za pomocą aplikacji z Bitrix24 Market.
Zarządzanie asortymentem produktów: aplikacje do migracji danych


Jak to działa

Zarządzanie asortymentem ma cztery sekcje z dokumentami magazynowymi:

  1. Asortyment
  2. Zamówienia sprzedaży
  3. Transfery
  4. Odpisy

Tutaj możesz tworzyć dokumenty służące do zarządzania i kontroli produktów znajdujących się w magazynach.

Więcej informacji na temat pracy z tymi dokumentami można znaleźć w następujących artykułach:


Zarządzanie asortymentem w aplikacji mobilnej

Zarządzanie asortymentem jest dostępne w aplikacji mobilnej Bitrix24. Tutaj możesz szybko tworzyć i przetwarzać dokumenty magazynowe w dowolnym miejscu i czasie.

Więcej informacji na temat pracy z tymi dokumentami w aplikacji mobilnej można znaleźć w następujących artykułach:


W skrócie

  • Zarządzanie asortymentem to narzędzie Bitrix24, które umożliwia zarządzanie produktami w magazynach, rejestrowanie przyjęć, sprzedaży, transferów i odpisów.
  • Włącz Zarządzanie asortymentem w sekcji CRM > Asortyment > Zarządzanie asortymentem.
  • Zarządzanie asortymentem ma cztery sekcje z dokumentami magazynowymi: Asortyment, Zamówienia sprzedaży, Transfery, Odpisy. Tutaj możesz tworzyć dokumenty służące do zarządzania i kontroli produktów znajdujących się w magazynach.
  • Zarządzanie asortymentem jest dostępne w aplikacji mobilnej Bitrix24. Tutaj możesz szybko tworzyć i przetwarzać dokumenty magazynowe w dowolnym miejscu i czasie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak pracować z raportem zysku brutto Metoda kalkulacji kosztów FIFO Metody kalkulacji kosztów i raport zysku brutto Włącz lub wyłącz Zarządzanie asortymentem Uwagi dotyczące włączania Zarządzania asortymentem Metoda kalkulacji kosztów na podstawie średniego kosztu produktów Zarządzanie asortymentem: Rozpoczęcie pracy