Podłącz Instagram Direct swojej firmy do otwartego kanału Bitrix24, aby efektywnie zarządzać interakcjami z klientami. Odpowiadaj na wiadomości Instagram Direct z Bitrix24 i odpowiadaj na komentarze do postów na Instagramie za pomocą wiadomości Direct. Cała historia komunikacji jest zapisywana w CRM.
Możesz również otrzymywać płatności w wiadomościach Direct. Wygeneruj link do płatności CRM i wyślij go do klienta. Mogą oni natychmiast zapłacić online w najwygodniejszy sposób lub wybrać płatność gotówką dla kuriera.
Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów
Podłączenie kanału Instagram Direct odbywa się za pośrednictwem konta profesjonalnego na Instagramie i publicznej strony na Facebooku.
Jak przekonwertować Instagram na konto profesjonalne
Aby podłączyć kanał Instagram Direct do Bitrix24,
- Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe > Instagram Direct.
- Wybierz otwarty kanał, dodaj użytkowników do kolejki i kliknij Połącz.
- Następnie kliknij Zaloguj i postępuj zgodnie z instrukcjami w oknie podręcznym.
- Wybierz stronę na Facebooku połączoną z Twoim kontem profesjonalnym na Instagramie.
- Wybierz konto firmowe, do którego Bitrix24 Open Channels może uzyskać dostęp.
- Wybierz stronę na Facebooku, do której Bitrix24 Open Channels uzyska dostęp.
- Wybierz konto na Instagramie połączone z Twoją stroną na Facebooku.
- Zezwól Bitrix24 Open Channels na dostęp do wszystkich narzędzi i kliknij Zapisz.
- Zaakceptuj Regulamin i Zasady ochrony prywatności.
- Opcjonalnie, włącz:
- Następnie kliknij Połącz.
, aby odpowiadać na komentarze do postów za pomocą wiadomości Direct.
Instagram Direct: podłącz komentarze
, aby mieć więcej czasu na komunikację z klientami.
Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni
Twój Instagram Direct jest teraz połączony z Bitrix24.
Jak to działa
Klient pisze wiadomość w Direct lub zostawia komentarz pod publikacją.
Konsultant otrzyma komentarz/wiadomość od klienta w otwartych kanałach Bitrix24.
Odpowiedź od konsultanta Bitrix24 zostanie wysłana do klienta jako bezpośrednia wiadomość na Instagramie Direct.
Cała historia komunikacji z klientem zostanie zapisana w elemencie CRM.
- Aby podłączyć kanał Instagram Direct do Bitrix24, przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe > Instagram Direct. Wybierz otwarty kanał, dodaj użytkowników do kolejki i kliknij Połącz. Postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Włącz opcję Podłącz także komentarze pozostawione do postów i transmisji, aby odpowiadać na komentarze do postów za pomocą wiadomości Direct.
- Włącz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni, aby mieć więcej czasu na komunikację z klientami.
- Klient pisze wiadomość w Direct lub zostawia komentarz pod publikacją. Konsultant otrzyma komentarz/wiadomość od klienta w otwartych kanałach Bitrix24. Odpowiedź od konsultanta Bitrix24 zostanie wysłana do klienta jako bezpośrednia wiadomość na Instagramie Direct.
- Cała historia komunikacji z klientem zostanie zapisana w elemencie CRM.