Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zgoda na otrzymywanie newsletterów

Kampanie e-mailowe są skutecznym środkiem do wysyłania masowych e-maili lub wiadomości do grupy odbiorców. Można ich używać do promowania produktów lub usług, zbierania opinii lub informowania klientów o ofertach specjalnych i aktualnościach.

W Bitrix24 kampanie e-mailowe mogą być wysyłane tylko do klientów, którzy potwierdzili swoją zgodę na otrzymywanie kampanii e-mailowej.

Zgoda jest domyślnie włączona do kampanii e-mailowej i nie można jej wyłączyć. Przed wysłaniem kampanii e-mailowej upewnij się, że jest ona zgodna z przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.

Wybierz zgodę

W Bitrix24 możesz wybrać gotowy tekst lub napisać własny. Przejdź do tworzenia kampanii e-mailowej. Kliknij Marketing > Start > Kampania e-mailowa. Wybierz potrzebny szablon.
Utwórz kampanię e-mailową

Otwórz blok Więcej i zaznacz opcję Wymagaj zgody na newsletter.

Domyślna zgoda. Wybierz szablon z listy rozwijanej. Aby edytować zgodę, kliknij Edytuj ustawienia.

1. Podaj nazwę.
2. Sprawdź tekst zgody.
3. Jeśli chcesz, aby zgoda była otwierana w formacie HTML, włącz opcję Zezwól na kod HTML w treści umowy. Jest to przydatne, na przykład, gdy chcesz dodać do e-maila filmy, linki lub inne elementy.
4. Zapisz zmiany.

Własna zgoda. Kliknij + Utwórz nową Zgodę. Podaj nazwę i opis. Wyjaśnij w tekście, że po uzyskaniu zgody wyślesz do klientów promocyjne e-maile.


Wyślij zgodę

Zgoda na otrzymywanie kampanii e-mailowej jest automatycznie wysyłana razem z kampanią. Nowi klienci najpierw otrzymują e-mail z prośbą o zgodę na otrzymywanie kampanii e-mailowej. Ta prośba jest wysyłana tylko raz. Gdy klient wyrazi zgodę, kampania e-mailowa zostaje dostarczona.

Jednocześnie można wysłać do 500 próśb o zgodę na otrzymywanie kampanii e-mailowej. Jeśli żaden z klientów nie wyrazi zgody, po siedmiu dniach zostaną wysyłane kolejne 500 próśb. Gdy klient wyrazi zgodę, kolejna prośba jest wysyłana do innego klienta, który jeszcze nie otrzymał e-maila.

Nie możesz wysłać e-maila z prośbą o zgodę, jeśli nie dodałeś zgody na otrzymywanie kampanii e-mailowej w ustawieniach.


Wyświetlanie uzyskanych zgód

Aby wyświetlić dane klientów, którzy już wyrazili zgodę na otrzymywanie kampanii e-mailowej, kliknij Uzyskane zgody.


W skrócie
  • W Bitrix24 kampanie e-mailowe mogą być wysyłane tylko do klientów, którzy potwierdzili zgodę na otrzymywanie kampanii.
  • W Bitrix24 możesz wysłać zgodę na otrzymywanie kampanii e-mailowej z sekcji Marketing.
  • Możliwe jest utworzenie własnego tekstu zgody lub użycie domyślnego szablonu.
  • Zgoda na otrzymywanie kampanii e-mailowej jest automatycznie wysyłana razem z kampanią. Gdy klient wyrazi zgodę, kampania e-mailowa zostaje dostarczona.
  • Jednocześnie można wysłać do 500 próśb o zgodę na otrzymywanie kampanii e-mailowej.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail Wysyłaj działania klientów do Facebooka Rodzaje Kampanii Jak utworzyć kampanię e-mailową Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie