Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator

Kampanie w komunikatorach w Bitrix24 to narzędzie do wysyłania wiadomości do grupy klientów w komunikatorach i sieciach społecznościowych: Telegram, WhatsApp i inne. Za pomocą kampanii można informować klientów o akcjach, rabatach i nowych produktach.

Kampanie w komunikatorach nie są dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Możesz wysyłać kampanie tylko do tych klientów, którzy już się z Tobą kontaktowali przez komunikatory. Jeśli klient pisał z różnych komunikatorów, to kampania zostanie wysłana do tego, z którego klient napisał po raz pierwszy. Na przykład, jeśli pierwsze zapytanie było w Telegramie, to kampania zostanie wysłana do Telegramu.

W artykule opowiemy:


Utwórz kampanię

Przejdź do sekcji Marketing > Start > Komunikatory. Wybierz szablon kampanii.

Podaj nazwę kampanii, klikając ołówek. Ta nazwa nie jest widoczna dla klientów, jest wyświetlana tylko w Bitrix24.


Wybierz odbiorców

W Bitrix24 odbiorcy kampanii nazywani są segmentami. Są one tworzone na podstawie wspólnych cech: wiek, miejsce zamieszkania, zakupione produkty i tak dalej. W Bitrix24 istnieją dwa rodzaje segmentów: dynamiczny i statyczny.
Jak utworzyć segment do kampanii marketingowej

Kampanię w komunikatorach można wysyłać tylko do segmentów dynamicznych. Lista odbiorców jest tworzona automatycznie przed wysłaniem kampanii.

Wybierz segment. Możesz użyć predefiniowanych segmentów lub wybrać wcześniej utworzone. W tym celu kliknij Wybierz segment.

Jeśli nie ma odpowiedniego segmentu, kliknij Utwórz i skonfiguruj listę odbiorców.

Wyklucz segment. Wyklucz z segmentu klientów, do których nie chcesz wysyłać kampanii.


Napisz wiadomości

Można pozostawić tekst wiadomości z szablonu lub napisać własny.

Do tekstu można dodać informacje z pól formularza elementu CRM, na przykład imię klienta. Dzięki temu wiadomość będzie bardziej spersonalizowana.

  1. Kliknij Trzy kropki (...).
  2. Wybierz Lead > Imię.
  3. Zmienne zostaną dodane do tekstu. Kiedy wyślesz wiadomość, zamiast zmiennej pojawi się imię klienta.

Skonfiguruj parametry kampanii

W bloku Więcej wybierz czas wysyłania wiadomości. Po ustawieniu czasu kliknij Zastosuj.


Wyślij kampanię

Wybierz, kiedy wysłać kampanię, i kliknij Zapisz.

  • Teraz: kampania zostanie wysłana od razu.
  • Później ręcznie: kampanię można wysłać w dowolnym momencie. W tym celu przejdź do Marketing > Kampanie, wybierz odpowiednią i kliknij Wyślij.
  • Harmonogram: wybierz datę i godzinę wysyłania kampanii.

W skrócie
  • Kampanie w komunikatorach w Bitrix24 to narzędzie do wysyłania wiadomości do grupy klientów w komunikatorach i sieciach społecznościowych: Telegram, WhatsApp i inne.
  • Możesz wysyłać kampanie tylko do tych klientów, którzy już się z Tobą kontaktowali przez komunikatory.
  • Jeśli klient pisał z różnych komunikatorów, to kampania zostanie wysłana do tego, z którego klient napisał po raz pierwszy.
  • Do tworzenia kampanii można używać predefiniowanych szablonów.
  • Kampanię w komunikatorach można wysyłać tylko do segmentów dynamicznych. Lista odbiorców jest tworzona automatycznie przed wysłaniem kampanii.
  • Do tekstu kampanii można dodać informacje o klientach: imię, datę urodzenia i inne. Dzięki temu wiadomość będzie bardziej spersonalizowana.
  • W bloku Więcej można ustawić ograniczenie na czas wysyłania wiadomości.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Zgoda na otrzymywanie newsletterów Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Wysyłaj działania klientów do Facebooka Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Jak utworzyć kampanię e-mailową