Ten artykuł odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące Centrum Kontaktowego.
Czym są Otwarte Kanały
Otwarte Kanały w Bitrix24 zbierają zgłoszenia klientów z różnych źródeł i kierują je do pracowników zgodnie z ustawioną kolejką.
Ustawienia otwartych kanałów
Jak utworzyć otwarty kanał
Aby utworzyć otwarty kanał:
- Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe.
- Wybierz sieć społecznościową lub komunikator.
- Kliknij Utwórz otwarty kanał.
Ile otwartych kanałów można utworzyć
Liczba otwartych kanałów, które możesz utworzyć, zależy od Twojego planu. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie z cennikiem Bitrix24.
Plany Bitrix24
Czy istnieje limit liczby jednoczesnych rozmów w otwartym kanale
Tak, jeśli pracownik ma ponad 1000 niezamkniętych rozmów, nowe zgłoszenia nie będą do niego przypisywane.
Ograniczenia dotyczące otwartych kanałów
Jak mogę usunąć czat z klientem i historię wiadomości
Obecnie nie ma możliwości usunięcia rozmowy i jej historii w otwartych kanałach. Możesz przeglądać wszystkie rozmowy w sekcji Centrum kontaktowe > Rozmowy.
Rozmowy: jak znaleźć czat otwartych Kanałów
Jak podłączyć Skype do otwartych kanałów
Od 31 października 2019 r. Microsoft zaprzestał rejestracji nowych chatbotów Skype'a. Nie można już połączyć kanału Skype.
Czy z poziomu CRM można wysyłać wiadomości do klientów na Facebooku
Tak, możesz skonfigurować integrację z Facebookiem za pomocą otwartych kanałów. Po skontaktowaniu się z klientem na Facebooku możesz wysyłać mu wiadomości z CRM przez czat otwartego kanału.
Facebook: podłącz wiadomości
Dlaczego wiadomości z Instagrama nie trafiają do otwartego kanału
Rozwiązania problemów z połączeniem Instagrama z Bitrix24 można znaleźć w osobnym artykule.
Błędy połączenia z Instagramem i Facebookiem