Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego

Ten artykuł odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące Centrum Kontaktowego.

Czym są Otwarte Kanały

Otwarte Kanały w Bitrix24 zbierają zgłoszenia klientów z różnych źródeł i kierują je do pracowników zgodnie z ustawioną kolejką.
Ustawienia otwartych kanałów

Jak utworzyć otwarty kanał

Aby utworzyć otwarty kanał:

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe.
  2. Wybierz sieć społecznościową lub komunikator.
  3. Kliknij Utwórz otwarty kanał.

Ustawienia Otwartych Kanałów

Ile otwartych kanałów można utworzyć

Liczba otwartych kanałów, które możesz utworzyć, zależy od Twojego planu. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie z cennikiem Bitrix24.
Plany Bitrix24

Czy istnieje limit liczby jednoczesnych rozmów w otwartym kanale

Tak, jeśli pracownik ma ponad 1000 niezamkniętych rozmów, nowe zgłoszenia nie będą do niego przypisywane.
Ograniczenia dotyczące otwartych kanałów

Jak mogę usunąć czat z klientem i historię wiadomości

Obecnie nie ma możliwości usunięcia rozmowy i jej historii w otwartych kanałach. Możesz przeglądać wszystkie rozmowy w sekcji Centrum kontaktowe > Rozmowy.
Rozmowy: jak znaleźć czat otwartych Kanałów

Jak podłączyć Skype do otwartych kanałów

Od 31 października 2019 r. Microsoft zaprzestał rejestracji nowych chatbotów Skype'a. Nie można już połączyć kanału Skype.

Czy z poziomu CRM można wysyłać wiadomości do klientów na Facebooku

Tak, możesz skonfigurować integrację z Facebookiem za pomocą otwartych kanałów. Po skontaktowaniu się z klientem na Facebooku możesz wysyłać mu wiadomości z CRM przez czat otwartego kanału.
Facebook: podłącz wiadomości

Dlaczego wiadomości z Instagrama nie trafiają do otwartego kanału

Rozwiązania problemów z połączeniem Instagrama z Bitrix24 można znaleźć w osobnym artykule.
Błędy połączenia z Instagramem i Facebookiem

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Apple Messages for Business: skonfiguruj dodatkowe funkcje Integracja z Apple Messages for Business: wymagania dla firm Centrum kontaktowe Podłącz OLX Apple Messages for Business Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały