Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zadania w CRM

Możesz tworzyć zadania powiązane z klientami bezpośrednio w formularzu elementu CRM. Na przykład, przygotuj umowę lub wyślij ofertę handlową dotyczącą deala. Statusy zadań pomogą śledzić proces ich realizacji.

W artykule opowiemy:


Jak utworzyć zadanie z formularza elementu CRM

Zadanie można utworzyć z formularza elementu CRM zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej Bitrix24. Przyjrzyjmy się, jak utworzyć zadanie na przykładzie deali.

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna

1-3. Przejdź do sekcji CRM > Deale. Otwórz formularz deala.
4. Na osi czasu wybierz Zadanie.
5. Podaj nazwę, opis zadania, wybierz odpowiedzialnego i wypełnij inne pola.
6. Kliknij Utwórz zadanie. Utworzone zadanie można znaleźć na osi czasu deala.
Jak utworzyć zadanie
Oś czasu w formularzu CRM

1-2. Wybierz na dolnym pasku Więcej > CRM.
3. Otwórz formularz deala.
4. W prawym dolnym rogu wybierz Plus (+).
5. Wybierz Zadanie.
6. Podaj nazwę, opis zadania, wybierz odpowiedzialnego i wypełnij inne pola. Naciśnij strzałkę w górę (↑). Nowe zadanie można znaleźć na osi czasu deala.
Jak utworzyć zadanie
Oś czasu w formularzu CRM

Zadania utworzone w CRM można również znaleźć w sekcji Zadania i projekty. Aby to zrobić, skonfiguruj filtr według pola Tag > CRM. W takich zadaniach wyświetlane są linki do powiązanych elementów CRM.

Zadania według tagu można znaleźć tylko w Bitrix24 na komputerze.
Jak korzystać z filtra zadań
6 Do zadania przypisany jest deal

Statusy zadań

Zadania mają statusy, które pomagają śledzić postępy i nie przegapić zmian. Status zadania można zobaczyć w kanbanie CRM.

  • Utworzone, niewyświetlone: utworzyłeś zadanie, ale odpowiedzialny jeszcze go nie otworzył.
  • Wyświetlone: odpowiedzialny otworzył zadanie, ale jeszcze nie zaczął nad nim pracować.
  • Zaktualizowane: ktoś z uczestników zadania, nieodpowiedzialny za deal, wprowadził zmiany. Na przykład, zaktualizował opis lub dodał listę kontrolną.
  • W toku: odpowiedzialny uruchomił śledzenie czasu zadania i zaczął nad nim pracować.
  • W oczekiwaniu: odpowiedzialny wstrzymał zadanie.
  • Czeka na kontrolę: odpowiedzialny zakończył zadanie, a twórca musi je zaakceptować lub odesłać z powrotem do odpowiedzialnego w celu poprawy.
  • Zaktualizowano termin: twórca lub odpowiedzialny zmienił termin ostateczny zadania.
  • Ma podsumowanie statusu: odpowiedzialny dodał wynik pracy. Ten status jest dostępny dla zadań z włączoną opcją Podsumowanie statusu zadania jest wymagane.
  • Po terminie: zadanie nie jest wykonane w określonym terminie.
  • Zakończone: odpowiedzialny wykonał zadanie.
Jeśli deal ma kilka zadań, w kanbanie wyświetlany jest ostatnio zaktualizowany status.
7 Tak wyglądają statusy zadań na komputerze
10
Tak wyglądają statusy zadań w aplikacji mobilnej

Jak pracować z zadaniami w zamkniętych leadach i dealach

Jeśli zamkniesz lead lub deal, niezakończone zadania automatycznie otrzymają status Zakończone. Aby kontynuować pracę nad zadaniem w elementach zamkniętych, skorzystaj z poniższych rozwiązań.


Leady

1-4. Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM.
5-6. Wybierz Inne > Inne ustawienia.
7-9. Otwórz zakładkę Aktywności > Automatycznie zamknij aktywności podczas konwersji leadów, odznacz pole przy elemencie Zadanie.

Teraz zadania nie będą zamykane, nawet gdy lead zostanie przekonwertowany.


Deale

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna

Sprawdź zadanie po zakończeniu

Podczas tworzenia lub edytowania zadania wybierz Sprawdź zadanie po zakończeniu. Po zakończeniu zadanie otrzyma status Czeka na kontrolę. Zadanie można znaleźć za pomocą filtra W toku.

11 Wybierz zadanie > Edytuj > Opcje > Sprawdź zadanie po zakończeniu

Utwórz dodatkowy etap

Przed końcowym etapem deala można dodać etap Do sprawdzenia. Przenieś wszystkie deale do tego etapu, dopóki praca nad zadaniami jest w toku.
Kanban w CRM


Sprawdź zadanie po zakończeniu

Podczas tworzenia lub edytowania zadania wybierz Wymagaj sprawdzenia. Po zakończeniu zadanie otrzyma status Czeka na kontrolę. Zadanie można znaleźć za pomocą filtra W toku.

Wybierz zadanie, dotknij Trzech kropek (...) > Ustawienia zadania > Wymagaj sprawdzenia


Utwórz dodatkowy etap

Przed końcowym etapem deala można dodać etap Do sprawdzenia. Przenieś wszystkie deale do tego etapu, dopóki praca nad zadaniami jest w toku.
Kanban w CRM


W skrócie

  • Możesz tworzyć zadania powiązane z klientami bezpośrednio w formularzu elementu CRM.
  • Zadanie można utworzyć z formularza elementu CRM zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej Bitrix24.
  • Zadania mają statusy, które pomagają śledzić postępy i nie przegapić zmian. Status zadania można zobaczyć w kanbanie CRM.
  • Jeśli deal ma kilka zadań, w kanbanie wyświetlany jest ostatnio zaktualizowany status.
  • Jeśli zamkniesz lead lub deal, to niezakończone zadania automatycznie otrzymają status Zakończona.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24 Jak dodać dane swojej firmy Reguły automatyzacji: Produkty Reguły automatyzacji: Dokumentacja Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące poczty w CRM Kreator BI: Zestawy danych Jak pracować z wyrażeniami regularnymi w inteligentnych procesach Usuń Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące Analityki BI i Kreatora BI