Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyzwalacze w CRM: dokumentacja

Wyzwalacze śledzą działania klientów i zmiany w CRM: tworzenie i podpisywanie dokumentu, opłacenie faktury, przeglądanie e-maila i inne. Gdy nastąpi określone działanie, wyzwalacz przeniesie element na etap, na którym został skonfigurowany.
Wyzwalacze w CRM

Wyzwalacze są pogrupowane według typów zadań, które rozwiązują. W artykule omówimy grupę wyzwalaczy Dokumentacja. Pomagają one zautomatyzować proces podpisywania dokumentów z klientami.

1-2. Przejdź do sekcji CRM i wybierz odpowiedni element, na przykład leady lub deale.
3. Otwórz Reguły automatyzacji.
4. Kliknij Utwórz.
5. Wybierz etap, na którym chcesz skonfigurować wyzwalacz.
6. Przejdź do grupy wyzwalaczy Dokumentacja.
7-8. Kliknij Filtr i wybierz Wyzwalacze Bitrix24, aby wyświetlić na liście tylko wyzwalacze.


Obserwuj do podpisania przez nadawcę

Co robi. Gdy dyrektor Twojej firmy podpisze dokument, wyzwalacz przeniesie element CRM na inny etap.

Do czego używać. Aby śledzić status dokumentu. Na przykład, menedżer zobaczy, że dyrektor firmy podpisał dokument i od razu wyśle go do klientu w celu podpisania.


Obserwuj do podpisania przez odbiorcę

Co robi. Gdy klient podpisze dokument, wyzwalacz przeniesie element CRM na inny etap.

Do czego używać. Aby nie przeoczyć podpisania dokumentu przez klienta. Na przykład, menedżer zobaczy, że klient podpisał umowę i od razu wyśle fakturę do podpisu.


Obserwuj do podpisania przez wszystkie strony

Co robi. Gdy dyrektor Twojej firmy i klient podpiszą umowę, wyzwalacz przeniesie element CRM na inny etap.

Do czego używać. Aby rozpocząć pracę nad kontraktem na czas. Na przykład dyrektor zobaczy, że umowa została podpisana przez wszystkie strony i powiadomi o tym odpowiednie działy.


Śledź widok obiektu

Co robi. Gdy klient otworzy dokument za pomocą linku z e-maila lub SMS-a, wyzwalacz przeniesie element CRM na inny etap. Wyzwalacz śledzi przeglądanie dokumentu wysłanego przez pracownika lub regułę automatyzacji z formularza CRM.

Kiedy używać. Aby menedżer mógł na czas skontaktować się z klientem. Na przykład, menedżer zobaczy, że klient otworzył dokument i zadzwoni do niego, aby omówić szczegóły i odpowiedzieć na pytania.

Funkcje. Wybierz szablon dokumentu. Wyzwalacz będzie śledził przeglądanie dokumentu utworzonego według tego szablonu.


Śledź nowy obiekt

Co robi. Gdy reguła automatyzacji lub pracownik utworzy dokument w formularzu CRM, wyzwalacz przeniesie element na inny etap.

Kiedy używać. Aby szybko wysłać dokument do zatwierdzenia przez klienta. Na przykład, menedżer zobaczy, że w formularzu utworzono ofertę handlową i wyśle ją do klienta, aby przyspieszyć proces.

Funkcje. Wybierz szablon dokumentu. Wyzwalacz będzie śledził tworzenie dokumentu według tego szablonu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Limity w BI Connector Bitrix24 Automatyzacja sprzedaży w CRM Jak współedytować dokumenty w Bitrix24.Docs Kosz w CRM Zestawy danych Kreatora BI: oceny połączeń AI