Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Marketing: Rozgłaszanie dźwiękowe i Połączenie audio

Rozgłaszanie dźwiękowe w sekcji Marketing to informacyjne połączenie telefoniczne, za pomocą którego możesz automatycznie wykonywać połączenia do klientów. Piszesz tekst, a Bitrix24 przekształca go w wiadomość głosową i dzwoni na odpowiednie numery.

Połączenie audio to kampania, umożliwiająca wykonywanie połączeń z wcześniej nagraną wiadomością głosową.

Używaj rozgłaszań dźwiękowych i audio połączeń, aby informować klientów o promocjach, aktualnościach lub innych ważnych wydarzeniach.

Narzędzia te nie są dostępne nie we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Aby wykonywać rozgłaszania dźwiękowe i połączenia audio z Bitrix24, należy podłączyć Telefonię. Można używać wynajętych numerów lub podłączonych przez SIP Connector.
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24

W rozgłaszaniach dźwiękowych usługa przekształcania głosu w tekst jest płatna. Opłata jest pobierana z Twojego salda Telefonii w Bitrix24.
Plany taryfowe Text to Speech

W artykule opowiemy:

Utwórz kampanię

1-3. Przejdź do sekcji Marketing > Start. Wybierz rodzaj kampanii, na przykład Informacyjne połączenia.
4. Wybierz szablon kampanii. Na przykład Przekonwertuj lead w klienta.

Aby szybciej wyszukiwać kampanię na liście, zmień jej nazwę. W tym celu kliknij ołówek i podaj nową nazwę. Ta nazwa nie jest widoczna dla klientów, jest wyświetlana tylko w Bitrix24.


Dodaj odbiorców do kampanii

W Bitrix24 odbiorcy kampanii nazywani są segmentami. Tworzone one są na podstawie wspólnych cech: wiek, miejsce zamieszkania, zakupione produkty i tak dalej.
Jak utworzyć segment dla kampanii marketingowej

Są dwa rodzaje segmentów:

  • Dynamiczny: to lista odbiorców, która jest tworzona automatycznie przed uruchomieniem kampanii.
  • Statyczny: lista odbiorców, która jest tworzona ręcznie. Możesz załadować do Bitrix24 gotową listę numerów telefonu klientów.

Wybierz segment. Możesz użyć predefiniowanych segmentów lub wybrać wcześniej utworzone. W tym celu kliknij Wybierz segment.

Utwórz segment. Jeśli w Bitrix24 nie ma odpowiedniego segmentu, kliknij Utwórz i skonfiguruj listę odbiorców.

Wyklucz segment. Można usunąć z głównego segmentu niektórych klientów. Na przykład, można zadzwonić do wszystkich klientów, ale wykluczyć tych, którzy już planują zakup.


Wybierz numer

Wybierz, przez jaki serwis wykonywać połączenie i z jakiego numeru.


Dodaj tekst kampanii

Rozgłaszanie dźwiękowe. Napisz tekst kampanii, a Bitrix24 przekształci go w głos.

Do tekstu można dodać informacje z pól formularza elementu CRM, na przykład, imię klienta.

1. Kliknij Trzy kropki (...).
2-3. Wybierz zmienną. Na przykład, Lead > Imię.
4. Zmienna zostanie dodana do tekstu. Podczas połączenia zamiast zmiennej zostanie podstawiona wartość z pola Imię w formularzu leadu.


Prześlij nagranie audio

Jeśli wysyłasz do klientów kampanię Połączenie audio, prześlij nagranie w formacie mp3.


Skonfiguruj parametry połączenia

W bloku Więcej można wybrać język i głos, prędkość i głośność wymowy oraz wybrać zakres czasowy do wysyłania kampanii.

Język i głos. Określ, w jakim języku oraz jakim głosem ma zostać odczytany tekst kampanii.

Szybkość mowy. Wybierz prędkość odtwarzania tekstu w Bitrix24: bardzo wolno, wolno, normalnie, szybko lub bardzo szybko.

Głośność wymowy. Ustaw głośność odtwarzania tekstu: bardzo cicho, cicho, normalnie, głośno, bardzo głośno.

Wysyłaj newsletter tylko w określonym czasie. Na przykład, dzwonisz do klientów w godzinach poza pracą: od 18.30 do 20.30.


Wyślij kampanię

Wyślij testową kampanię. Aby sprawdzić, jak brzmi nagranie tekstowe lub dźwiękowe, wyślij wiadomość testową na swój numer. Następnie możesz wysłać kampanię do klientów.

Kiedy sprawdzisz kampanię, kliknij Zapisz.

Wyślij kampanię do klientów. Określ, kiedy rozpocząć dzwonienie do klientów:

  • Teraz: połączenia zostaną zainicjowane natychmiast.
  • Później ręcznie: kampanię można wysłać w dowolnym czasie. W tym celu przejdź do Marketing > Kampanie, wybierz odpowiednią i kliknij Wyślij.
  • Harmonogram: ustaw datę i godzinę rozpoczęcia kampanii.

W Bitrix24 obowiązuje ograniczenie: maksymalnie pięć jednoczesnych rozgłaszań dźwiękowych lub połączeń audio w odstępie 15 minut.

Kampania zostanie uruchomiona po wykonaniu pierwszych pięciu połączeń. Dalej nastąpi 15-minutowa przerwa, po której zostanie wykonanych jeszcze pięć połączeń. Proces ten będzie kontynuowany aż do wyczerpania listy numerów.


W skrócie

  • Rozgłaszanie dźwiękowe w sekcji Marketing to informacyjne połączenie telefoniczne, za pomocą którego możesz automatycznie wykonywać połączenia do klientów. Piszesz tekst, a Bitrix24 przekształca go w wiadomość głosową i dzwoni na odpowiednie numery.
  • Połączenie audio to kampania, umożliwiająca wykonywanie połączeń z wcześniej nagraną wiadomością głosową.
  • Aby wykonywać rozgłaszania dźwiękowe i połączenia audio z Bitrix24, należy podłączyć Telefonię. Można używać wynajętych numerów lub podłączonych przez SIP Connector.
  • W rozgłaszaniach dźwiękowych usługa przekształcania głosu w tekst jest płatna. Opłata jest pobierana z Twojego salda Telefonii w Bitrix24.
  • Do tworzenia kampanii możesz użyć predefiniowanych szablonów.
  • Odbiorców kampanii można wybrać z dynamicznego lub statycznego segmentu.
  • W bloku Więcej można wybrać język i głos, prędkość i głośność wymowy oraz wybrać zakres czasowy do wysyłania kampanii.
  • Aby sprawdzić, jak brzmi nagranie tekstowe lub dźwiękowe, wyślij wiadomość testową na swój numer. Następnie możesz wysłać kampanię do klientów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Jak utworzyć kampanię e-mailową Jak wysłać kampanię SMS Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Rodzaje Kampanii Unikanie wysyłania wiadomości na błędne e-maile Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Wysyłaj działania klientów do Facebooka