Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Połączenia grupowe do klientów

W systemie CRM Bitrix24 można wykonywać połączenia grupowe do kilku klientów bezpośrednio z listy kontaktów, firm, leadów lub deali, co znacząco oszczędza czas. Nie musisz przełączać się między oknami, a wyniki wszystkich rozmów są automatycznie zapisywane w formularzach klientów.

Połączenia grupowe do klientów nie są dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Do rozmów telefonicznych należy skonfigurować Telefonię.
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24

W artykule omówimy:


Jak wykonywać połączenia grupowe do klientów

Przyjrzyjmy się, jak wykonywać połączenia grupowe do klientów na przykładzie sekcji Kontakty.

1-3. Przejdź do sekcji CRM > Klienci > Kontakty
4-5. Wybierz kontakty, do których chcesz zadzwonić. Na przykład przefiltruj je według typu lub zaznacz wszystkie i kliknij Rozpocznij wybieranie
6. Kliknij Połącz
7. Po zakończeniu rozmowy kliknij Następne, aby przejść do kolejnego klienta na liście.

Jak zarejestrować wynik rozmowy

Zapisz ustalenia po rozmowie, aby nie stracić ważnych danych. W tym celu:

  • wybierz wynik rozmowy,
  • zostaw komentarz,
  • utwórz deal lub wystaw fakturę.

Wybierz wynik rozmowy
1. W oknie rozmowy kliknij wynik po prawej stronie kontaktu.
2-3. Wybierz odpowiedni status lub odłóż rozmowę na później. Automatycznie przejdziesz do kolejnego kontaktu, a ten zostanie przeniesiony na koniec listy.

Wyniki rozmowy można edytować. W tym celu:
1-4. Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM
5. Wybierz Statusy i pola rozwijane
6. Przejdź do sekcji Statusy połączeń
7. Kliknij ikonę ołówka, aby edytować nazwy standardowych statusów.
8. Wybierz Dodaj pole, aby wprowadzić nowe wyniki rozmowy.
9. Kliknij Zapisz


Zostaw komentarz
Zapisz ważne informacje o kliencie w komentarzach.

1. Kliknij Komentarz
2-3. Wprowadź tekst i kliknij Zapisz

Komentarz znajdziesz w historii formularza kontaktu.

Aby komentarz został zapisany, należy go dodać po zakończeniu rozmowy.

Utwórz deal lub fakturę
Utwórz deal lub fakturę na podstawie rozmowy z klientem.

1. Kliknij Deal lub Faktura w zależności od potrzeb.
2-3. Wypełnij pola i kliknij Zapisz
Jak utworzyć deal
Jak utworzyć fakturę

Nowy deal znajdziesz w formularzu kontaktu w sekcji Deale.


Jak przypisać wykonywanie grupowych połączeń pracownikom

Zaplanuj połączenie grupowe, aby wykonać je później lub delegować innemu pracownikowi. Określ szczegóły i śledź wyniki pracy.

1-2. Wybierz kontakty do połączenia grupowego, kliknij Wybierz działanie > Zaplanuj wybieranie zbiorcze
4. Kliknij Zastosuj
5. Określ datę, godzinę, temat oraz aktywność
6-7. Określ, czy chcesz użyć formularza CRM do zbierania danych klientów, wybierz odpowiedzialnego i kliknij Zapisz.
Utwórz formularz kontaktowy CRM

Utworzone aktywności dotyczące połączenia pracownik znajdzie w sekcji CRM > Więcej > Moje aktywności.

W aktywności znajdziesz informacje o wykonanych połączeniach. Przy przejściu do połączenia zostanie otwarty wybrany formularz CRM.


W skrócie

  • W systemie CRM Bitrix24 można wykonywać połączenia grupowe do kilku klientów bezpośrednio z listy kontaktów, firm, leadów lub deali
  • To oszczędza czas: nie musisz przełączać się między oknami, a wyniki wszystkich rozmów są automatycznie zapisywane w formularzach klientów.
  • Aby zarejestrować ustalenia po rozmowie: wybierz wynik, zostaw komentarz, utwórz deal lub wystaw fakturę.
  • Można zaplanować obdzwanianie na inny termin lub delegować je menedżerowi.
  • Utworzone aktywności dotyczące połączenia pracownik znajdzie w sekcji CRM > Więcej > Moje aktywności.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Kontakty Format wyświetlania nazwy kontaktu Dodaj nowy kontakt