Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak utworzyć i skonfigurować listę w Bitrix24

Listy w Bitrix24 pomagają przechowywać i systematyzować różne dane: rejestr umów, katalog sprzętu, zarządzanie artykułami biurowymi i inne. Możesz dostosować je do swoich potrzeb: dodać pola i sekcje, powiązać z innymi narzędziami. Na przykład, po dodaniu nowej umowy do listy można skonfigurować proces workflow, który automatycznie utworzy zadanie dla menedżera i wyśle powiadomienie dla osoby odpowiedzialnej.

Uniwersalne listy nie są dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

W artykule omówimy, jak:


Utwórz listę

1–4. Przejdź do sekcji Automatyzacja > Więcej > Listy > Wszystkie listy.
5. Kliknij Utwórz nową.

Listy mogą tworzyć tylko administratorzy Bitrix24.

Podaj podstawowe informacje. W sekcji Ustawienia wypełnij pola.

  • Nazwa listy — wyświetlana na stronie list.
  • Opis listy — określ jej przeznaczenie. To pomoże użytkownikom wybrać odpowiednią.
  • Sortuj — określa pozycję listy: im mniejsza wartość, tym wyżej lista jest wyświetlana.
  • Obraz — załaduj obrazek dla listy, aby szybciej ją znaleźć.
  • Włącz procesy biznesowe — umożliwia tworzenie automatycznych procesów workflow dla listy.
  • Workflow w Aktualnościach
  • Automatyczne blokowanie pozycji podczas edycji — inni użytkownicy nie będą mogli edytować elementu listy, dopóki jest on w trakcie edycji.

Zmień nazwy elementów i sekcji. W sekcji Słownik możesz zmienić standardowe nazwy pól listy zgodnie z Twoimi potrzebami. Na przykład, jeśli tworzysz listę działów firmy, Element możesz zmienić na Dział, a Sekcja na Pracownicy.

Skonfiguruj dostęp. W sekcji uprawnienia ustaw uprawnienia dostępu dla użytkowników, którzy będą pracować z listą.

1. Kliknij Dodawanie.
2. Wybierz użytkowników lub działy, którym chcesz ustawić prawa.
3. Kliknij Wybierz.
4. Określ uprawnienia dostępu dla każdego użytkownika lub działu.
5. Kliknij Zapisz.

Rodzaje uprawnień dostępu:

  • Odmowa dostępu — użytkownik nie widzi listy.
  • Odczytaj — umożliwia przeglądanie listy.
  • Wyświetl w panelu sterowania — umożliwia przeglądanie listy i jej elementów. Ten rodzaj praw jest dostępny w wersji Bitrix24 On-Premise.
  • Dodaj — umożliwia dodawanie elementów do listy.
  • Utwórz w panelu sterowania — umożliwia dodawanie i przeglądanie elementów listy. Ten rodzaj praw jest dostępny w wersji Bitrix24 On-Premise.
  • Ograniczenie edycji — zabrania dodawania i usuwania sekcji.
  • Edytuj — umożliwia dodawanie, usuwanie i edytowanie sekcji oraz elementów.
  • Pełny dostęp — umożliwia wszystkie działania: tworzenie, edytowanie, konfigurowanie listy i pól, uruchamianie procesów biznesowych z elementami listy.
Jeśli użytkownikowi przypisano kilka ról, otrzyma uprawnienia z największymi możliwościami. Na przykład, jeśli w jednej roli użytkownik nie ma dostępu do listy, a w innej ma, użytkownik zobaczy tę listę.

Dodaj pola

Domyślnie do opisu elementu listy dostępne jest jedno pole — Nazwa. Aby określić inne parametry, utwórz dodatkowe pola. Na przykład, dla listy działów możesz wskazać kierownika i liczbę pracowników.

Przejdź do listy i kliknij Ustawienia (⚙️) > Personalizuj pola > Dodaj pole.
Jak utworzyć pola listy


Dodaj sekcje i elementy

Aby rozpocząć pracę z listą, wypełnij ją informacjami. Przejdź do listy i kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj. Wybierz, co dodać: sekcję lub element.
Jak dodać elementy listy

11 W naszym przykładzie sekcja to dział firmy, a element to pracownik

Aby wyświetlić utworzone sekcję, kliknij koło zębate > Pokaż sekcje.


W skrócie

  • Listy umożliwiają przechowywanie i systematyzowanie danych, takich jak rejestr umów czy katalog sprzętu.
  • Można je dostosować, dodając pola, sekcje i integrując z innymi narzędziami Bitrix24.
  • Listy tworzą tylko administratorzy w sekcji Automatyzacja > Więcej > Listy > Wszystkie listy.
  • Konfiguracja obejmuje podstawowe dane, nazwy pól i uprawnienia dostępu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24 Importuj szczegóły kontaktu i firmy Wyszukiwanie na osi czasu w elemencie CRM Dodaj blok Kanał Aktualności do witryny Zespoły wielofunkcyjne Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Nowy formularz do szybkiego tworzenia zadań 10 pytań na temat phishingu: sprawdź wiedzę pracowników Sposoby logowania do konta Bitrix24