Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Wiadomości ping w zadaniach

Ping to krótkie powiadomienie z prośbą o status zadania, które możesz wysłać do Odpowiedzialnego i Uczestników. Pomaga sprawdzić postęp bez długich wiadomości.

Na przykład twórca wysyła ping do projektanta – odpowiedzialnego za zadanie. Ten otrzymuje powiadomienie i odpowiada w czacie zadania. Dzięki temu twórca wie, na jakim etapie jest praca.

W artykule wyjaśnimy, jak:


Jak wysłać ping do zadania

Wersja webowa
Aplikacja mobilna

Przejdź do Zadania i projekty > Zadania, wybierz odpowiednie zadanie, otwórz Menu (≡) i kliknij Ping. Odpowiedzialny i uczestnicy otrzymają powiadomienie, że zapytałeś o status zadania. Na czacie zadania pojawi się komunikat systemowy.

Jeśli zadań jest kilka, możesz zapytać o status wielu jednocześnie za pomocą działań grupowych. Na liście zaznacz wybrane zadania i kliknij Wybierz działanie > Ping > Zastosuj.


Otwórz aplikację mobilną Bitrix24 i przejdź do zakładki Zadania. Przytrzymaj palcem zadanie, aby otworzyć menu, i wybierz Ping. Ping pojawi się jako komunikat systemowy na czacie zadania, a odpowiedzialny oraz uczestnicy otrzymają powiadomienie.


Jak działają pingi dla uczestników zadania

Powiadomienia o pingu w zadaniu otrzymują osoby odpowiedzialne za jego realizację.

  • Twórca — widzi wszystkie pingi na czacie zadania. Nie dostaje powiadomień o własnych pingach, tylko o reakcjach pracowników w zadaniu.
  • Odpowiedzialny i uczestnicy — otrzymują powiadomienie o każdym pingu i widzą go na czacie zadania jako osobną wiadomość.
  • Obserwatorzy — dla obserwatora pingi są automatycznie oznaczane jako przeczytane i nie wpływają na liczniki w zadaniach.

W skrócie

  • Ping pozwala zapytać o status zadania i zarejestrować zapytanie w formularzu bez długiej korespondencji.
  • Wysłać ping możesz z listy zadań: w wersji webowej – przez menu zadania, w aplikacji mobilnej – przytrzymując palcem zadanie.
  • Odpowiedzialny i uczestnicy otrzymują powiadomienie o pingu i widzą go jako komunikat systemowy na czacie zadania.
  • Dla obserwatorów pingi są automatycznie oznaczane jako przeczytane i nie wpływają na liczniki w zadaniu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zarządzać skrzynkami pocztowymi pracowników w Bitrix24 Powiadomienia w Bitrix24 Faktury cykliczne Jak skonfigurować przypomnienia w zadaniach Bitrix24 CoPilot w CRM: analiza czatów z klientami Pytania dotyczące nowych zadań Czaty w Bitrix24: interfejs i możliwości Kreator BI: nowa logika filtrów i limitów Audio Zadania AI Cykliczne elementy procesów inteligentnych