Upewnij się, że formularz rezerwacji jest łatwy do znalezienia i użycia – im prostszy proces, tym więcej rezerwacji uzyskasz. Oferuj różne sposoby dostępu do formularza, aby zwiększyć szanse na zaplanowanie wizyty przez klientów.
Praca z formularzami CRM
Formularze CRM to elastyczne i praktyczne narzędzia zaprojektowane, aby sprostać różnorodnym potrzebom biznesowym. Na przykład, jeśli oferujesz wiele usług, utwórz osobny formularz dla każdej z nich.
Możesz także dostosować formularze do konkretnych specjalistów lub wykorzystać je do promowania ofert specjalnych, takich jak rabaty czy bezpłatne konsultacje.
Aby uzyskać dostęp do utworzonych formularzy, przejdź do: Rezerwacja online → Formularze rezerwacji → Wszystkie formularze. Tam znajdziesz kod i publiczny link potrzebny do publikacji i udostępnienia formularza.
Gdzie udostępniać formularze
- a stronie internetowej lub stronie docelowej: Dodaj przycisk „Rezerwuj online” w widżecie, nagłówku lub menu bocznym.
- W reklamach: Umieść przycisk „Rezerwuj teraz” w banerach, postach lub reklamach.
- W czatach otwartych kanałów lub SMS-ach: Umożliw klientom rezerwację bezpośrednio w komunikatorze.
- W e-mailach i kampaniach e-mailowych: Wstaw link do formularza w wiadomościach wysyłanych do klientów.
- Na stronach mediów społecznościowych: Dodaj link do rezerwacji w profilu, relacjach lub postach.
- Na mapach: W profilu firmowym w Google Maps umieść link do rezerwacji.
- W komunikatorach: Wykorzystaj link do rezerwacji w automatycznych odpowiedziach i chatbotach.
Przydatne linki
- Utwórz formularz do rejestracji klientów na usługi
- Dodaj formularz CRM do strony internetowej
- Osadź formularz CRM w witrynie, która nie została utworzona w Bitrix24
- Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów
- Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta przez Centrum Sprzedaży