W Bitrix24 możesz rezerwować spotkania z klientami bezpośrednio z formularza elementu CRM.
Wszystkie dane są automatycznie zapisywane zarówno w formularzu CRM, jak i w harmonogramie Rezerwacji online w Bitrix24.
Aby zarezerwować spotkanie dla klienta:
- Przejdź do sekcji CRM > Deale.
- Otwórz odpowiedni formularz deala.
- Kliknij „Rezerwacja” na osi czasu.
- Wybierz termin dla zasobu i kliknij „Utwórz”.
- Szczegóły spotkania pojawią się na osi czasu formularza CRM.

Z formularza elementu CRM możesz:
- Wysyłać przypomnienia o spotkaniu.
- Zmieniać termin lub zasób.
- Potwierdzać lub anulować spotkanie.
Statusy wiadomości, takie jak wysłane lub przeczytane, są również wyświetlane w tym miejscu.

Po kliknięciu „Wyświetl” otworzy się tablica harmonogramu z podświetloną konkretną rezerwacją. Możesz tutaj edytować rezerwację (zmienić czas wizyty, wybrać innego specjalistę lub zastosować inne dostępne akcje).
Przydatne linki: