W CRM

7 out of 11

W Bitrix24 możesz rezerwować spotkania z klientami bezpośrednio z formularza elementu CRM.

Wszystkie dane są automatycznie zapisywane zarówno w formularzu CRM, jak i w harmonogramie Rezerwacji online w Bitrix24.

Aby zarezerwować spotkanie dla klienta:

  1. Przejdź do sekcji CRM > Deale.
  2. Otwórz odpowiedni formularz deala.
  3. Kliknij „Rezerwacja” na osi czasu.
  4. Wybierz termin dla zasobu i kliknij „Utwórz”.
  5. Szczegóły spotkania pojawią się na osi czasu formularza CRM.

Z formularza elementu CRM możesz:

  • Wysyłać przypomnienia o spotkaniu.
  • Zmieniać termin lub zasób.
  • Potwierdzać lub anulować spotkanie.

Statusy wiadomości, takie jak wysłane lub przeczytane, są również wyświetlane w tym miejscu.


Po kliknięciu „Wyświetl” otworzy się tablica harmonogramu z podświetloną konkretną rezerwacją. Możesz tutaj edytować rezerwację (zmienić czas wizyty, wybrać innego specjalistę lub zastosować inne dostępne akcje).