W tym artykule odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące wynajmu numerów telefonów w Bitrix24.
Chcę korzystać z Telefonii Bitrix24. Jakie opcje połączenia są dostępne?
Dostępne opcje połączenia:
- Wynajmij numer - dla połączeń wychodzących i przychodzących. Cena zależy od planu taryfowego Bitrix24.
- Podłącz centralę PBX (biurową czy chmurową) - dla połączeń wychodzących i przychodzących według stawek Twojego dostawcy. Możesz podłączyć PBX za pomocą Sip-Connector lub REST API.
Czy mogę korzystać z Telefonii za darmo?
Telefonia jest dostępna tylko w planach komercyjnych.
Jeśli chcesz przetestować Telefonię, możesz:
- wynająć numer lub użyć Sip-Connector w trybie demo przez 15 dni;
- korzystać z integracji przez aplikacje REST w trybie demo przez 15 dni.
Czy można przetestować połączenia wychodzące? Czy istnieje saldo demo?
Nie możesz wykonywać połączenia wychodzące, jeśli nie uzupełniłeś salda Telefonii.
Gdy wykonasz połączenie wychodzące z zerowym saldem, usłyszysz głos autoinformatora. Postępuj zgodnie z instrukcjami autoinformatora, aby przetestować jakość Telefonii.
Informacje o Twoim rzeczywistym saldzie są wyświetlane w sekcji Telefonia> Połączenie:
Jak doładować saldo i otrzymać fakturę?
Przejdź do konta Voximplant> Make payment.
Wybierz sposób płatności i zapłać. Na e-mail podany w adresie rozliczeniowym zostanie wysłane potwierdzenie, że środki zostały pomyślnie zaksięgowane na saldzie.
- Maksymalna kwota doładowania - 30 USD/dziennie.
- Minimalna kwota doładowania - 10 USD.
- Maksymalna kwota doładowania - 30 USD.
- Maksymalny limit wydatków - 100 USD/dziennie.
Aby rozszerzyć limity, skontaktuj się z pomocą techniczną Voximplant pod adresem support@voximplant.com.
Kontaktując się ze wsparciem, musisz podać nazwę użytkownika i numer konta. Znajdują się one w prawym górnym rogu konta Voximplant.
Czy mogę używać wynajmowanego numeru do połączeń wychodzących?
Co stanie się z wynajmowanym numerem w przypadku opóźnienia płatności?
Jeśli nie opłaciłeś numeru w terminie, połączenia przychodzące i wychodzące będą niedostępne - Twój numer będzie zawsze "zajęty".
Operator nie zablokuje twojego numeru natychmiast po przekroczeniu terminu płatności. Będziesz mógł doładować saldo przez kolejne 2 miesiące, a połączenia z tego numeru znów będą dostępne. Jeśli nie doładujesz salda w ciągu dwóch miesięcy, wynajmowany numer zostanie zablokowany i nie będziesz mógł już z niego korzystać.
Ile numerów telefonów mogę wynająć?
Plan Free - niedostępne.
Subskrybenci planów komercyjnych mogą wynająć nieograniczoną liczbę numerów.
Aby wynająć kolejny numer telefonu, przejdź do sekcji Telefonia> Wynajmij numer.