Klienci mogą nie otrzymywać wiadomości e-mail z różnych powodów. Jednym z najbardziej popularnych powodów jest to, że adres e-mail podany przez klienta jest nieprawidłowy. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędne".
Jeśli masz zbyt wiele błędnych e-maili, dzienny limit nie zostanie zwiększony.
Jak uniknąć otrzymania statusu "błędu"
Na przykład utworzyłeś kampanię e-mailową. W statystykach kampanii widać, że niektóre wiadomości e-mail są uznawane za błędy. Ponieważ wpływa to na Twój dzienny limit, musisz uzyskać listę tych adresów e-mail i dodać je do listy wyjątków podczas tworzenia następnej kampanii e-mailowej.
Kliknij liczbę "błędów" w sekcji statystyk kampanii e-mailowej.
Aby uzyskać listę odbiorców ze statusem "błąd", kliknij przycisk koła zębatego> Eksportuj dane.
Otwórz plik i skopiuj listę adresów e-mail.
Istnieją dwie opcje dodania tych adresów e-mail do wykluczeń:
1) Dodaj adresy e-mail do Czarnej listy
Kliknij Marketing CRM> Czarna lista> Dodaj do listy> wklej adresy e-mail> kliknij Import.
2) Utwórz segment specjalny
Kliknij Marketing CRM> Segmenty> Utwórz segment> kliknij przycisk Dodaj w polu Niestandardowa lista odbiorców.
Wklej listę adresów e-mail i kliknij Import.
Zapisz nowy segment.
Podczas tworzenia nowej kampanii e-mail kliknij Wykluczenia> Wybierz segment.
Wybierz utworzony segment i kliknij Zapisz.
Teraz wiadomości określone na liście wykluczeń lub czarnej liście nie będą wysyłane na adresy e-mail. Nie będziesz już więcej otrzymywać błędnych statusów od tych odbiorców.