Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail

Klienci mogą nie otrzymywać wiadomości e-mail z różnych powodów. Jednym z najbardziej popularnych powodów jest to, że adres e-mail podany przez klienta jest nieprawidłowy. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędne".

Jeśli masz zbyt wiele błędnych e-maili, dzienny limit nie zostanie zwiększony.

Czytaj więcej na temat limitów wychodzących wiadomości e-mail w artykule: Limit wychodzących wiadomości e-mail

Jak uniknąć otrzymania statusu "błędu"

Upewnij się, że status "błędu" nie jest spowodowany błędem serwera pocztowego.

Na przykład utworzyłeś kampanię e-mailową. W statystykach kampanii widać, że niektóre wiadomości e-mail są uznawane za błędy. Ponieważ wpływa to na Twój dzienny limit, musisz uzyskać listę tych adresów e-mail i dodać je do listy wyjątków podczas tworzenia następnej kampanii e-mailowej.

Kliknij liczbę "błędów" w sekcji statystyk kampanii e-mailowej.

Aby uzyskać listę odbiorców ze statusem "błąd", kliknij przycisk koła zębatego> Eksportuj dane.

Otwórz plik i skopiuj listę adresów e-mail.

Istnieją dwie opcje dodania tych adresów e-mail do wykluczeń:

1) Dodaj adresy e-mail do Czarnej listy

Kliknij Marketing CRM> Czarna lista> Dodaj do listy> wklej adresy e-mail> kliknij Import.

2) Utwórz segment specjalny

Kliknij Marketing CRM> Segmenty> Utwórz segment> kliknij przycisk Dodaj w polu Niestandardowa lista odbiorców.

Wklej listę adresów e-mail i kliknij Import.

Zapisz nowy segment.

Podczas tworzenia nowej kampanii e-mail kliknij Wykluczenia> Wybierz segment.

Wybierz utworzony segment i kliknij Zapisz.

Teraz wiadomości określone na liście wykluczeń lub czarnej liście nie będą wysyłane na adresy e-mail. Nie będziesz już więcej otrzymywać błędnych statusów od tych odbiorców.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zgoda na otrzymywanie newsletterów Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Jak utworzyć kampanię e-mailową Wysyłaj działania klientów do Facebooka Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej