Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct

W 2020 roku Facebook wprowadził nowe warunki korzystania z platformy Facebook Messenger i WhatsApp Business w celu zapobiegania spamowi.

Najważniejsze informacje o nowych warunkach korzystania z Facebook Messenger i WhatsApp Business

  • Tylko klient może rozpocząć nową rozmowę z firmą. Firma może tylko odpowiadać na wiadomości klientów.
  • Firmy mają 24 godziny na odpowiedź klientowi. Ta zmiana została wprowadzona, aby firmy szybciej reagowały na zapytania klientów.
  • Jeśli od ostatniej wiadomości klienta upłynęło więcej niż 24 godziny, oznacza to, że klient zakończył rozmowę.

Jak to działa w Bitrix24?

Niektóre otwarte kanały Bitrix24 korzystają z Facebook Messenger Platform i WhatsApp Business. Aby przestrzegać nowych warunków, wprowadziliśmy pewne zmiany w kanałach otwartych Facebook Messenger, Instagram Direct i WhatsApp Business.

Gdy klient wysyła wiadomość za pośrednictwem jednego z tych otwartych kanałów:

  • Jeśli konsultant nie odpowie klientowi w ciągu 24 godzin od momentu ostatniej wiadomości, możliwość wysłynia wiadomości zostanie zablokowana.
  • Jeśli klient nie odpowiada na wiadomości konsultanta w ciągu 24 godzin, możliwość wysłynia wiadomości również zostanie zablokowana. W takim przypadku konsultant może zamknąć rozmowę.
  • Jeśli klient wyśle wiadomość po upływie 24 godzin, konsultant może odblokować rozmowę i kontynuować komunikację z klientem.
  • Message Tags nie są obsługiwane.
Możesz wydłużyć okno czatu z 24 godzin do 7 dni w kanałach Facebook: Wiadomości i Instagram Direct, ale z pewnymi ograniczeniami. Czytaj więcej: Rozwiń okno czatu z 24 godzin do 7 dni.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Facebook: podłącz wiadomości Integracja z Facebook Lead Ads Facebook: podłącz komentarze