Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram Direct

Podłącz Instagram Direct swojej firmy do otwartego kanału Bitrix24, aby efektywnie zarządzać interakcjami z klientami. Odpowiadaj na wiadomości Instagram Direct z Bitrix24 i odpowiadaj na komentarze do postów na Instagramie za pomocą wiadomości Direct. Cała historia komunikacji jest zapisywana w CRM.

Możesz również otrzymywać płatności w wiadomościach Direct. Wygeneruj link do płatności CRM i wyślij go do klienta. Mogą oni natychmiast zapłacić online w najwygodniejszy sposób lub wybrać płatność gotówką dla kuriera.
Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów

Podłączenie kanału Instagram Direct odbywa się za pośrednictwem konta profesjonalnego na Instagramie i publicznej strony na Facebooku.
Jak przekonwertować Instagram na konto profesjonalne


Aby podłączyć kanał Instagram Direct do Bitrix24,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe > Instagram Direct.
  2. Wybierz otwarty kanał, dodaj użytkowników do kolejki i kliknij Połącz.
  3. Następnie kliknij Zaloguj i postępuj zgodnie z instrukcjami w oknie podręcznym.
  4. Wybierz stronę na Facebooku połączoną z Twoim kontem profesjonalnym na Instagramie.
  5. Wybierz konto firmowe, do którego Bitrix24 Open Channels może uzyskać dostęp.
  6. Wybierz stronę na Facebooku, do której Bitrix24 Open Channels uzyska dostęp.
  7. Wybierz konto na Instagramie połączone z Twoją stroną na Facebooku.
  8. Zezwól Bitrix24 Open Channels na dostęp do wszystkich narzędzi i kliknij Zapisz.
  9. Zaakceptuj Regulamin i Zasady ochrony prywatności.
  10. Opcjonalnie, włącz:
  11. , aby odpowiadać na komentarze do postów za pomocą wiadomości Direct.
    Instagram Direct: podłącz komentarze

    , aby mieć więcej czasu na komunikację z klientami.
    Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni

  12. Następnie kliknij Połącz.

Twój Instagram Direct jest teraz połączony z Bitrix24.


Jak to działa

Klient pisze wiadomość w Direct lub zostawia komentarz pod publikacją.

Konsultant otrzyma komentarz/wiadomość od klienta w otwartych kanałach Bitrix24.

Odpowiedź od konsultanta Bitrix24 zostanie wysłana do klienta jako bezpośrednia wiadomość na Instagramie Direct.

Cała historia komunikacji z klientem zostanie zapisana w elemencie CRM.


W skrócie
  • Aby podłączyć kanał Instagram Direct do Bitrix24, przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe > Instagram Direct. Wybierz otwarty kanał, dodaj użytkowników do kolejki i kliknij Połącz. Postępuj zgodnie z instrukcjami.
  • Włącz opcję Podłącz także komentarze pozostawione do postów i transmisji, aby odpowiadać na komentarze do postów za pomocą wiadomości Direct.
  • Włącz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni, aby mieć więcej czasu na komunikację z klientami.
  • Klient pisze wiadomość w Direct lub zostawia komentarz pod publikacją. Konsultant otrzyma komentarz/wiadomość od klienta w otwartych kanałach Bitrix24. Odpowiedź od konsultanta Bitrix24 zostanie wysłana do klienta jako bezpośrednia wiadomość na Instagramie Direct.
  • Cała historia komunikacji z klientem zostanie zapisana w elemencie CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo