Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Dodaj bazę wiedzy do sekcji portalu

W niektórych sekcjach znajduje się przycisk Extensions (Rozszerzenia). Ten przycisk umożliwia dodanie nowej bazy wiedzy do tej sekcji.

W Bazie wiedzy można uwzględnić typowe scenariusze pracy z narzędziami. Na przykład, jak wypełnić profil lub jak ustalić terminy realizacji zadań dla współpracowników z innych działów. Menedżerowie sprzedaży mogą opublikować w Bazie Wiedzy artykuł na temat komunikacji z klientami.

Czytaj więcej: Jak utworzyć Bazę Wiedzy.


Sekcje, do których możesz dodać Bazę Wiedzy

Możesz dodać Bazę wiedzy do wybranej sekcji, aby znaleźć potrzebne informacje.

  1. Mój profil
  2. Możesz dodać artykuł o tworzeniu profilu widżecie pracownika.

    Czytaj więcej:

    Lub bezpośrednio w profilu pracownika.


  3. Grupa robocza/projekt
  4. Możesz również utworzyć Bazę Wiedzy w grupie roboczej i projekcie.

    Czytaj więcej: Jak dodać Bazę Wiedzy do grupy roboczej/projektu.


  5. Zadania i projekty
  6. Możesz dodać Bazę Wiedzy do sekcji Zadania i projekty oraz do Automatyzacji zadań.

  7. CRM i inne sekcje

Jak dodać Bazę Wiedzy do sekcji

Załóżmy, że chcesz utworzyć Bazę Wiedzy z artykułami na temat pracy z zadaniami. Przejdź do sekcji Zadania i projekty i wybierz Utwórz bazę wiedzy.

Aby utworzyć Bazę Wiedzy, wybierz szablon: jasny lub ciemny. Możesz również pobrać szablon z Bitrix24.Market.

Czytaj więcej:

Jeśli masz już utworzoną Bazę Wiedzy, możesz ją wybrać, klikając Wybierz Bazę Wiedzy.

Otworzy się suwak, w którym możesz wybrać jedną z Baz Wiedzy.

Gotowa Baza Wiedzy zostanie wyświetlona na przycisku i w menu. Wszystkie bazy wiedzy firmy utworzone za pomocą przycisku Extensions (Rozszerzenia) można znaleźć w sekcji Firma> Baza wiedzy.


Jak ukryć/zmienić Bazę Wiedzy w sekcji Extensions

Jeśli chcesz ukryć Bazę Wiedzy w elemencie Extensions (Rozszerzenia) lub dodać nową Bazę Wiedzy, ukryj starą i wybierz nową.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Utwórz strukturę Bazy Wiedzy Tabele w witrynach i Bazie Wiedzy Jak dodać plik z dysku Bitrix24 do bazy wiedzy Jak dodać bazę wiedzy do grupy roboczej/projektu Importuj bazę wiedzy na inne konto Bitrix24 Uprawnienia dostępu do Bazy Wiedzy w grupach i projektach Wypełnij Bazę Wiedzy Proste i wielopoziomowe menu Jak utworzyć Bazę Wiedzy Usuń Bazę Wiedzy