Błąd DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Może być kilka przyczyn błędu DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN:
- Błąd w rekordach zasobowych domeny
- Musisz poczekać
Sprawdź ponownie rekordy A- i CNAME-, które są określane podczas łączenia domeny z Bitrix24, oraz rekordy utworzone na stronie administratora domeny. Nie powinno być żadnych innych rekordów A-, AAAA- i CNAME- dla podłączonej domeny, z wyjątkiem tych, które są wydawane podczas łączenia się z Bitrix24. Podczas tworzenia rekordu CNAME, na końcu musi znajdować się kropka:lb.bitrix24.site.
Zastosowanie zmian w rekordach zasobowych DNS może potrwać do 48 godzin. Nie zależy to od Bitrix24.
Jeśli otrzymasz błąd Połączenie nie jest bezpieczne
W niektórych przeglądarkach możesz otrzymać błącz Połączenie nie jest bezpieczne. Oznacza to, że Twoja witryna nie ma jeszcze certyfikatu SSL.
Certyfikat SSL jest odnawiany automatycznie podczas łączenia własnej domeny z witryną Bitrix24, ale może to zająć trochę czasu. Z reguły zajmuje to od 30 minut do 3 godzin po podłączeniu domeny i zależy od obciążenia urzędu certyfikacji Let's Encrypt. Gdy certyfikat będzie gotowy, zostanie połączony z Twoją witryną, a to ostrzeżenie nie będzie się pojawiać.
Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie Ta domena już istnieje
Możesz otrzymać ten komunikat, jeśli próbujesz użyć nazwy domeny, która jest już używana w Bitrix24.Sites. Możesz również otrzymać ten komunikat, gdy próbujesz użyć słowa bitrix
w nazwie własnej domeny. Po prostu nie używaj tego słowa, a ten komunikat o błędzie zniknie.
Jeśli otrzymasz błąd Ta domena już istnieje, ale została przypisana do witryny znajdującej się obecnie w Koszu
Ten komunikat o błędzie może zostać wyświetlony, jeśli próbujesz użyć nazwy domeny, która jest już przypisana do witryny znajdującej się w Koszu.
Musisz przywrócić usuniętą witryne> zmienić nazwę domeny w ustawieniach i zapisać zmiany. Teraz możesz przypisać tę nazwę domeny do nowej witryny internetowej, a ten komunikat o błędzie zniknie.
Korzystanie z serwera proxy CloudFlare DNS
Witryny i sklepy internetowe Bitrix24 nie obsługują domen korzystających z proxy CloudFlare DNS.
Musisz wyłączyć DNS proxy na swoim koncie CloudFlare. Szara ikona w kolumnie Status oznacza, że proxy DNS jest wyłączony. Pomarańczowy oznacza, że jest włączony.