W Bitrix24 możesz odbierać i wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z poziomu interfejsu za pośrednictwem usług pocztowych Gmail, Outlook, iCloud, Office 365, Exchange, Yahoo!, Aol lub poczty korporacyjnej.
Pocztę można zintegrować z innymi narzędziami Bitrix24. Dostępność niektórych funkcji poczty e-mail może się różnić w zależności od planu.
Przeczytaj ten artykuł, aby się dowiedzieć:
- jakie narzędzia można zintegrować z pocztą,
- jak długo przechowywane są e-maile niepowiązane z zadaniami,
- co się stanie z wiadomościami e-mail po przejściu z planu komercyjnego na plan Free,
- jak usunąć wiadomość e-mail powiązaną z zadaniem
- gdzie znaleźć kopię wiadomości e-mail zapisanej w CRM,
- jakie funkcje poczty zależą od planu.
Plany taryfowe
Integracja z narzędziami Bitrix24
W Poczcie Bitrix24 można wysyłać i przeglądać e-maile, łączyć je z zadaniami i zapisywać w CRM. Na podstawie wiadomości e-mail możesz utworzyć czat ze współpracownikami lub wydarzenie w kalendarzu.
Przechowywanie i usuwanie wiadomości e-mail
E-maile w poczcie Bitrix24 to kopie e-maili z podłączonych skrzynek pocztowych. E-maile niepowiązane z zadaniami i CRM są przechowywane przez określony czas, a następnie są automatycznie usuwane. Okres przechowywania zależy od planu taryfowego.
Automatyczne usunięcie po upływie okresu przechowywania.
E-maile są usuwane z poczty Bitrix24, ale pozostają w Twojej usłudze pocztowej.
Ręczne usuwanie za pomocą przycisku Usuń.
E-maile i załączniki zostaną usunięte z Bitrix24 i Twojej usługi pocztowej.
E-maile w planie próbnym lub przy przejściu z planu komercyjnego na plan Free.
Po zakończeniu okresu próbnego lub przejściu z planu komercyjnego na plan Free synchronizacja poczty zostanie zatrzymana. E-maile niepowiązane z zadaniami zostaną usunięte z Bitrix24.
E-maile powiązane z zadaniami.
Pozostają w Bitrix24 nawet po upływie okresu przechowywania. Aby usunąć taką wiadomość e-mail, usuń powiązane zadanie.
E-maile powiązane z CRM.
Kiedy zapisujesz wiadomość e-mail w CRM, Bitrix24 domyślnie tworzy aktywność z kopią tekstu i załącznikami. E-maile przechowywane są przez 7, 30, 60 lub 90 dni w zależności od planu, po czym są usuwane z sekcji Poczta. Kopie e-maili i załączników przechowywane są w aktywnościach CRM.
Możliwości poczty w zależności od planu
Liczba podłączonych skrzynek pocztowych na pracownika.
- Basic: 1
- Standard: 5
- Okres próbny, Professional, Enterprise 250: 10
- Enterprise 500: 11
- Enterprise 1000 i więcej: 12
Liczba skrzynek pocztowych, które można udostępnić innym użytkownikom.
- Basic, Standard, Professional, Enterprise 200, Enterprise 500, Enterprise 1000 i więcej: bez ograniczeń
- Okres próbny: 3
Czas przechowywania e-maili.
- Basic: 7 dni
- Standard i Okres próbny: 30 dni.
- Professional, Enterprise 250, Enterprise 500, Enterprise 1000 i więcej: 90 dni.
Dostępna liczba dni na synchronizację ostatnich e-maili po podłączeniu skrzynki pocztowej do Bitrix24.
- Basic: 7 dni.
- Standard i Okres próbny: 30 dni.
- Professional, Enterprise 250, Enterprise 500, Enterprise 1000 i więcej: 90 dni.
Dostępna miesięczna liczba e-maili do wysłania z Bitrix24
- Basic: 10 000
- Standard: 50 000
- Professional: 100 000
- Enterprise 250: 250 000
- Enterprise 500: 500 000
- Enterprise 1000: 1 000 000
- Enterprise 2000: 2 000 000
- Enterprise 3000: 3 000 000
- Enterprise 4000: 4 000 000
- Enterprise 5000: 5 000 000
- Enterprise 6000: 6 000 000
- Enterprise 7000: 7 000 000
- Enterprise 8000: 8 000 000
- Enterprise 9000: 9 000 000
- Enterprise 10 000: 10 000 000
Maksymalny rozmiar załączników: 14,3 MB w każdym planie taryfowym.
Poczta w Bitrix24 to wygodne narzędzie do zarządzania e-mailami. Pocztę można zintegrować z innymi narzędziami Bitrix24, na przykład z zadaniami i CRM. Możliwości poczty Bitrix24 zależą od planu taryfowego.
Polecane artykuły: