Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Usunięcie elementów CRM

W Bitrix24 można usuwać niepotrzebne elementy CRM. Aby usuwać elementy CRM, pracownicy muszą mieć uprawnienia dostępu do usuwania. Ustawić uprawnienia dostępu może administrator CRM lub Bitrix24.
Uprawnienia dostępu do CRM

Usunięte elementy trafiają najpierw do kosza, gdzie są przechowywane przez 30 dni, po czym są automatycznie usuwane. W tym okresie można je przywrócić lub usunąć na stałe ręcznie.
Kosz w CRM

Usunięte elementy CRM nie są uwzględniane w raportach analitycznych.
W artykule opowiemy, jak usuwać elementy CRM:

Usuń z listy

Na liście można usunąć konkretny element CRM lub grupę elementów. Aby usunąć konkretny element, kliknij obok niego Menu (≡) > Usuń.

Na liście wygodnie jest usuwać od razu kilka elementów. W tym celu:

  1. Przefiltruj elementy, które chcesz usunąć. Na przykład według daty utworzenia, kwoty i innych parametrów.
  2. Zaznacz potrzebne elementy.
  3. Aby wybrać elementy od razu na wszystkich stronach, zaznacz pole Dla wszystkich.
  4. Kliknij Usuń.

Usuń z kanbana

W kanbanie można usunąć jeden lub grupę elementów.

  1. Przejdź do trybu widoku kanban.
  2. Zaznacz potrzebne formularze CRM.
  3. Kliknij przycisk Usuń lub przenieś zaznaczone formularze na etap Usuń, który pojawi się na dole kanbana.

Usuń z formularza

Możesz usunąć element bezpośrednio w formularzu elementu CRM. W tym celu kliknij Ustawienia (⚙️) > Usuń.


Usuń z kosza CRM

Usunięte elementy CRM najpierw trafiają do kosza i są automatycznie usuwane po 30 dniach. Aby zwolnić miejsce w systemie CRM, możesz usunąć elementy z kosza.

Administrator Bitrix24 ma dostęp do wszystkich usuniętych elementów w koszu, natomiast pozostali pracownicy widzą jedynie te elementy, które sami usunęli.

Aby ręcznie usunąć elementy z kosza:

1-3. Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Kosz.
4. Przefiltruj elementy, które chcesz usunąć.
5. Zaznacz potrzebne elementy.
6. Aby wybrać elementy od razu na wszystkich stronach, zaznacz pole Dla wszystkich.
7. Kliknij Usuń.


W skrócie

  • W Bitrix24 można usuwać niepotrzebne elementy CRM. Aby usuwać elementy CRM, pracownicy muszą mieć uprawnienia dostępu do usuwania.
  • Elementy w CRM można usunąć z listy, kanbana i formularza elementu CRM.
  • Usuwać można jeden lub grupę elementów.
  • Usunięte elementy trafiają najpierw do kosza, gdzie są przechowywane przez 30 dni, po czym są automatycznie usuwane.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo