Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o regułach automatyzacji: Zmień osobę odpowiedzialną

Reguła automatyzacji Zmień osobę odpowiedzialną ma dwie opcje, które pozwalają skonfigurować kolejność przypisywania odpowiedzialnych.


1. Wybierz nową osobę odpowiedzialną

  • w kolejności losowej - reguła wybiera losowego pracownika z kolejki, oprócz tego, który jest już odpowiedzialny za element CRM;
  • pierwszą dostępną - wskazany pracownik lub pierwszy z kolejki zostanie przypisany jako odpowiedzialny.
  • w określonej kolejności - reguła przypisuje odpowiedzialność kolejnemu pracownikowi w kolejce.

2. Pomiń osoby nieobecne

Ta opcja będzie dostępna, jeśli Twój plan Bitrix24 ma narzędzie Grafik Nieobecności.

Dostępne wartości:

  • Tak - pracownicy, którzy nie mają wskazanej nieobecności, nie będą otrzymywać leadów i deali. Reguła wybierze kolejnego lub losowego pracownika z kolejki, w zależności od wartości w opcji Wybierz nową osobę odpowiedzialną.
  • Nie - nieobecność w grafiku nie wpłynie na wyznaczenie odpowiedzialnego pracownika.
Czas pracy pracownika nie ma wpływu na dystrybucję.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły pomocnicze w CRM Reguły w CRM: Informacje o kliencie Wyzwalacze w CRM: komunikacja z klientem Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż Reguły automatyzacji w CRM Jak usunąć regułę lub wyzwalacz w CRM Automatyzacja sprzedaży w CRM Wyzwalacze CRM