Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Automatyzacja sprzedaży w CRM

W pracy każdej firmy jest wiele procesów, które powtarzają się codziennie.

Przykład: wysyłanie faktur do klientów, powiadamianie pracowników, tworzenie zadań itp.

Wszystkie te działania można zautomatyzować za pomocą reguł automatyzacji i wyzwalaczy, co daje więcej czasu na inne zadania.

Reguły automatyzacji i wyzwalacze są dostępne tylko w niektórych planach taryfowych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24.

Strona automatyzacji

Suwak Reguły automatyzacji to strona główna do pracy z elementami automatyzacji. Tutaj możesz dodać lub usunąć reguły automatyzacji, określić zmienne i stałe, uruchomić tryb testowy reguł automatyzacji.

Czytaj więcej: Nowy interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy.

Reguły automatyzacji i wyzwalacze

W sekcji Reguły automatyzacji możesz skonfigurować reguły automatyzacji i wyzwalacze dla każdego etapu. Za pomocą reguł automatyzacji możesz zoptymalizować pracę swoich pracowników.

Przykład: jeśli potrzebujesz codziennie tworzyć i wysyłać do klientów te same typy dokumentów, skonfiguruj odpowiednie reguły automatyzacji. Dzięki temu menedżerowie będą mieli więcej czasu na inne zadania.

Czytaj więcej: Reguły automatyzacji w CRM.

Wyzwalacze pomagają śledzić działania klientów lub pracowników i przenoszą deale na etap, w którym znajduje się wyzwalacz.

Przykład: aby śledzić przychodzące e-maile od klientów, użyj odpowiedniego wyzwalacza. W ten sposób nie przegapisz wiadomości od klientów.

Czytaj więcej: Wyzwalacze.

Najpierw wybierz etap, dla którego chcesz skonfigurować reguły automatyzacji. Możesz również skonfigurować reguły automatyzacji i wyzwalacze dla każdego lejka deali.

Czytaj więcej: Utwórz kilka lejków sprzedażowych.

Możesz także tworzyć reguły automatyzacji dla różnych etapów. Pod każdym etapem znajdziesz znak +, wystarczy go kliknąć, aby dodać regułę.

Czytaj więcej: Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM.

Użyj paska wyszukiwania, jeśli chcesz znaleźć już utworzoną regułę automatyzacji lub wyzwalacz.

Na każdym etapie dostępne są opcje: Edytuj w Projektancie workflowu oraz Kopiuj lub przenieś reguły automatyzacji.

Czytaj więcej: Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji.

Zmienna i stałe

W sekcjach Zmienne i Stałe możesz przechowywać różne informacje i wykorzystywać je w regułach automatyzacji.

Czytaj więcej: Stałe i zmienne w regułach automatyzacji.

Dzienniki trybu testowego

W sekcji Dzienniki testowe (Test logs) możesz uruchomić tryb testowy i zobaczyć, jak działają reguły automatyzacji i wyzwalacze w trybie testowym.

Czytaj więcej: Jak uruchomić testowanie reguł automatyzacji.

Możesz także uruchomić tryb testowy, klikając odpowiedni przycisk.

Czytaj więcej: Tryb testowania reguł automatyzacji.

Rozszerzenia (Extensions)

W prawym górnym rogu zobaczysz przycisk Rozszerzenia (Extensions). Tutaj możesz utworzyć bazę wiedzy lub otworzyć Bitrix24.Market.

Czytaj więcej: Dodaj bazę wiedzy do sekcji portalu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Więcej o regułach automatyzacji: Zmień osobę odpowiedzialną Reguły w CRM: Informacje o kliencie Wyzwalacze w CRM: komunikacja z klientem Jak usunąć regułę lub wyzwalacz w CRM Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Reguły automatyzacji: Edytuj zmienną i Operacje matematyczne Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Reguły automatyzacji w CRM