Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe

Marketing pomaga firmom osiągnąć powtarzalną sprzedaż i zarobić więcej pieniędzy. Ale tworzenie kampanii reklamowej nie jest łatwe.

W tym artykule znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć skuteczną kampanię e-mailową.


Dodaj przycisk rezygnacji z subskrypcji

Zgodnie z prawem różnych krajów odbiorcy wiadomości e-mail muszą mieć możliwość wypisania się z list mailingowych. Marketing nie wysyła wiadomości e-mail, które nie mają przycisku anulowania subskrypcji, więc pamiętaj, aby dodać go do swoich szablonów wiadomości e-mail.

Dodaj przycisk anulowania subskrypcji do e-maila. Domyślnie link do wypisania się z listy mailingowej znajduje się w standardowym bloku Stopka.

Po prostu przeciągnij ten blok w odpowiednie miejsce na szablonie.

W przypadku własnego szablonu HTML możesz użyć następującego kodu:

 <a style="color: #0054a5;" href="#UNSUBSCRIBE_LINK#">link do anulowania subskrypcji</a> 

Napisz tekst, który sprzedaje

Newslettery z dobrym tekstem utrzymują zaangażowanie klientów i pomagają sprzedawać więcej.

right_arrow.jpg Upewnij się, że Twój e-mail ma wyraźny tytuł.

right_arrow.jpg Napisz przyciągający uwagę tekst, który opisuje problem klienta i sugeruje rozwiązanie.

right_arrow.jpg Zwróć uwagę na format wiadomości. Użyj akapitów, aby oddzielić informacje i wyróżnij kluczowe frazy pogrubioną czcionką.


Weź pod uwagę dzienny limit poczty

Twój limit mailingowy wzrośnie, jeśli e-maile nie będą trafiać do spamu.

Początkowo możesz wysłać 1000 e-maili dziennie. Aby zwiększyć limit, należy go najpierw całkowicie wykorzystać w ciągu jednego dnia.

Jeśli wysłano wiele e-maili i nie było żadnych skarg dotyczących spamu, Twój limit będzie się stopniowo zwiększał. Jeśli zbyt wiele e-maili zostanie uznanych za spam, limit zostanie obniżony lub marketing zostanie całkowicie zablokowany.

Aktualne limity można znaleźć w sekcji Marketing> Ustawienia.

Istnieje wiele serwisów, w których możesz sprawdzić newsletter. Z ich pomocą dowiesz się, czy mailing może dostać się do spamu i jak to naprawić. Na przykład mail-tester.

Wysyłaj mailingi tylko do prawdziwych klientów

Wysyłanie mailingów na nieistniejące adresy jest bezcelowe. System mailingowy Bitrix24 analizuje, dokąd trafiają wiadomości e-mail. Jeśli trafią na nieistniejące adresy, to taki e-mail zostanie zarejestrowany jako błąd i nie wpłynie na zwiększenie dziennego limitu.

Liczbę e-maili, które można wysłać, można znaleźć na stronie planów i cen.


Określ limit wysyłania e-maili

Twój plan określa, ile e-maili możesz wysłać miesięcznie. Ta liczba obejmuje zarówno zwykłe e-maile, jak i listy mailingowe Marketingu. Ponieważ newslettery są wysyłane masowo, cały limit poczty może się szybko wyczerpać i nie będziesz mógł korzystać ze zwykłej poczty.

W sekcji Marketing> Ustawienia możesz określić procent wiadomości e-mail wysyłanych do marketingu, aby nie stracić możliwości korzystania z poczty e-mail. Jeśli nie potrzebujesz zwykłej poczty i planujesz tylko wysyłać e-maile, możesz obstawić 100%.

Przykład: Twój plan pozwala na wysyłanie 5000 e-maili miesięcznie, w Marketingu obowiązuje limit 90%. Prowadzisz kampanię e-mailową składającą się z 6000 e-maili. Tylko 4500 z nich zostanie wysłanych, a reszta zostanie wysłana w przyszłym miesiącu. Ponadto będziesz mieć do wykorzystania 500 e-maili w zwykłej poczcie.

Limity wysyłania e-maili w usługach pocztowych

W przypadku korzystania z zewnętrznej usługi SMTP do wysyłania wiadomości e-mail mogą wystąpić ograniczenia dotyczące wysyłania wiadomości e-mail z jednej skrzynki pocztowej dziennie w samej usłudze.

Przykład: poczta e-mail Google ma domyślny limit wysyłania 500 e-maili dziennie. Jeśli wiadomość e-mail ma wielu odbiorców, ta wiadomość e-mail do każdego z nich jest traktowana jako osobna wiadomość e-mail. Ten dzienny limit może ulec zmianie na podstawie własnych algorytmów obliczania wiarygodności użytkownika.

Aby uniknąć ewentualnych ograniczeń wysyłania poczty podczas korzystania z zewnętrznego serwera SMTP, możesz ręcznie ustawić dzienny limit dla samej skrzynki pocztowej w jej ustawieniach.

Możesz to zrobić, tworząc kampanię e-mailową. Wybierz nadawcę z włączonym zewnętrznym wysyłaniem SMTP lub dodaj nowego.

Aby móc edytować ustawienia nadawcy SMTP, należy najpierw włączyć tę funkcję w sekcji Poczta> Ustawienia skrzynki pocztowej> Wyślij przy użyciu zewnętrznego SMTP. Czytaj więcej: Podłącz skrzynkę pocztową.

Następnie włącz opcję Serwer SMTP> Włącz dzienny limit wiadomości i określ limit.

Tak więc sprawdzanie limitów marketingowych podczas wysyłania wiadomości e-mail odbywa się w następującej kolejności:

  1. Limit miesięczny w Bitrix24 - czy dozwolone jest wysyłanie e-maili w bieżącym miesiącu, zgodnie z planem taryfowym.
  2. Limit dzienny w Bitrix24 - liczba różni się w zależności od wiarygodności nadawcy mailingu.
  3. Limit dzienny z ustawień SMTP - zależy od serwera pocztowego.
Aby wysłać dużą liczbę e-maili, nie korzystaj z bezpłatnych usług. Do tych celów należy korzystać ze specjalnych usług e-mailingowych.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Jak utworzyć kampanię e-mailową Zgoda na otrzymywanie newsletterów Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Rodzaje Kampanii Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Wysyłaj działania klientów do Facebooka Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową