Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Edytor SEO dla informacji o katalogu i produktach

SEO to szereg działań mających na celu podniesienie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

Konfiguracja SEO pomaga wyszukiwarkom lepiej oceniać informacje z Twojego sklepu internetowego. Im wyżej Twój sklep znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym więcej klientów zobaczy i kupi Twój produkt.

W Bitrix24 możesz skonfigurować informacje SEO dla całego katalogu produktów, sekcji, zdjęć produktów lub dla konkretnego produktu.


Jak skonfigurować informacje SEO dla katalogu

Aby ustawić informacje SEO dla całego katalogu, przejdź do CRM> Asortyment> Katalog produktów.

Kliknij koło zębate i wybierz Ustawienia SEO katalogu.

Dodajmy dane SEO na przykładzie internetowego sklepu odzieżowego. Najpierw dodajmy szablony meta tagów dla katalogu produktów i zawartych w nim produktów. Tagi te będą działać na stronach sklepu internetowego oraz na stronach ze szczegółami produktu.

Meta tagi to elementy w kodzie HTML, które są potrzebne do przekazania wyszukiwarkom informacji o zawartości strony internetowej. Wyszukiwarki Google wykorzystują je podczas generowania wyników wyszukiwania.

Możesz wypełnić szablony ręcznie lub wybrać automatyczne wypełnienie szablonu na podstawie pól pozycji katalogu produktów.

Szablony META TITLE i Product title służą do budowania tytułów dla okna przeglądarki i sekcji produktów.

Szablony META KEYWORDS i META DESCRIPTION służą do określania słów kluczowych i opisu sekcji.

Jeśli użytkownik w wyszukiwarce wpisze frazę zawierającą słowa kluczowe określone dla sekcji, sekcja ta pojawi się w wynikach wyszukiwania z odpowiednim opisem.

Wynik zmiany meta tagów można sprawdzić w trybie wyświetlania kodu HTML.

Skonfigurujemy również tagi obrazów, dla których można ustawić atrybuty ALT, TITLE oraz ustawić szablony nazw plików.

  • ALT template - zapewnia alternatywne informacje tekstowe dla obrazu, jeśli nie można go wyświetlić.
  • Na przykład z powodu wolnego połączenia lub jeśli użytkownik wyłączył wyświetlanie obrazów w przeglądarce.
  • TITLE template - opisuje obraz po najechaniu na niego kursorem.
  • File name template - za jego pomocą można ustawić czytelną nazwę pliku.

W sekcji Manage zaznacz pole Clear cache (Wyczyść pamięć podręczną) obliczonych wartości, aby wyczyścić pamięć podręczną i natychmiast wyświetlić wszystkie zmiany.

Po zapisaniu ustawienia zostaną zastosowane do wszystkich produktów. Aby zmienić dane SEO konkretnego produktu, otwórz jego formularz i wybierz odpowiednią opcję.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dodawanie niestandardowych właściwości produktu Lista produktów Nowy katalog produktów Jak działają właściwości w prostych produktach Katalog produktów: przegląd Utwórz produkt Praca z właściwościami produktu Jak zaktualizować katalog produktów za pomocą importu Jak dodać produkty do deali, leadów i ofert Wybór produktów w CRM