Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zadania w CRM

Zaktualizowaliśmy zadania w CRM.

Wcześniej trudno było śledzić wykonanie zadań w CRM. Nie można było zobaczyć statusu zadania bez otwarcia formularza elementu CRM.

Przykład: w sekcji CRM menedżer dodaje zadanie dla projektanta, aby opracował szkic dla klienta.

Teraz statusy zadań można śledzić bezpośrednio w kanbanie CRM.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Gdy dodasz zadanie do formularza CRM, zobaczysz jego status w sekcji Deale> widok Kanban. Pomoże Ci to śledzić zadania, które wymagają Twojej uwagi.

Na osi czasu w formularzu elementu CRM zobaczysz, jakie zmiany zostały wprowadzone w zadaniu i kto ich dokonał.


Statusy zadań

  • Utworzono, nie wyświetlono - utworzyłeś zadanie, ale odpowiedzialny jeszcze go nie zobaczył.
  • Wyświetlone - odpowiedzialny zobaczył zadanie.
  • Zaktualizowano - trwa praca nad zadaniem i ktoś, kto nie jest odpowiedzialny za zadanie, dokonał zmian: zmienił osobę odpowiedzialną, zaktualizował opis, dodał uczestników, obserwatorów, listę kontrolną lub połączył zadanie z projektem.
  • W toku - odpowiedzialny kliknął przycisk Uruchomienie i rozpoczął pracę nad zadaniem.
  • W oczekiwaniu - odpowiedzialny wstrzymał zadanie lub zapomniał go uruchomić po wstrzymaniu.
  • Oczekuje na kontrolę - odpowiedzialny wykonał zadanie i musisz go zaakceptować lub odrzucić.
  • Zaktualizowano termin - odpowiedzialny zmienił termin wykonania zadania.
  • Ma podsumowanie statusu - odpowiedzialny dodał wynik zadania.
  • Po terminie - termin zadania został przekroczony.
  • Zakończone - zadanie zostało zamknięte.

Utworzone zadania znajdziesz również w sekcji Zadania i projekty. Użyj filtra Tag> CRM.


Gdy dodasz zadanie w formularzu CRM, zobaczysz jego status w mobilnym CRM. Pomoże Ci to śledzić zadania, które wymagają Twojej uwagi.

Na osi czasu w formularzu elementu CRM zobaczysz, jakie zmiany zostały wprowadzone w zadaniu i kto ich dokonał.


Statusy zadań

  • Utworzono, nie wyświetlono - utworzyłeś zadanie, ale odpowiedzialny jeszcze go nie zobaczył.
  • Wyświetlone - odpowiedzialny zobaczył zadanie.
  • Zaktualizowano - trwa praca nad zadaniem i ktoś, kto nie jest odpowiedzialny za zadanie, dokonał zmian: zmienił osobę odpowiedzialną, zaktualizował opis, dodał uczestników, obserwatorów, listę kontrolną lub połączył zadanie z projektem.
  • W toku - odpowiedzialny kliknął przycisk Uruchomienie i rozpoczął pracę nad zadaniem.
  • W oczekiwaniu - odpowiedzialny wstrzymał zadanie lub zapomniał go uruchomić po wstrzymaniu.
  • Oczekuje na kontrolę - odpowiedzialny wykonał zadanie i musisz go zaakceptować lub odrzucić.
  • Zaktualizowano termin - odpowiedzialny zmienił termin wykonania zadania.
  • Ma podsumowanie statusu - odpowiedzialny dodał wynik zadania.
  • Po terminie - termin zadania został przekroczony.
  • Zakończone - zadanie zostało zamknięte.

Utworzone zadania znajdziesz również w sekcji Zadania i projekty. Użyj filtra #crm

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ograniczenia w zadaniach w planie Free Jak pracować z zadaniami w projektach Inteligentne wyszukiwanie i filtry w zadaniach Usuń reguły automatyzacji w zadaniach i projektach Importuj listę zadań Uprawnienia dostępu do zadań Widoki do pracy z zadaniami Terminarz zadań Grupowe działania z zadaniami Reguły i wyzwalacze w zadaniach