Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Obserwatorzy w CRM

W formularzu elementu CRM są dwie role: odpowiedzialny i obserwator. Odpowiedzialny odpowiada za klienta i proces sprzedaży. Aby udostępnić element CRM innym pracownikom, możesz dodać obserwatorów. Odpowiedzialny może być tylko jeden, a obserwatorów może być kilku.

Obserwatorzy mogą przeglądać formularz elementu CRM i tworzyć czat w celu omówienia deala.

Obserwatorów można dodawać do

  • leadów
  • deali
  • faktur
  • inteligentnych procesów
Sprawdź, czy ta opcja jest dostępna w Twoim planie. Dowiedz się więcej o wszystkich planach Bitrix24 na stronie z cenami.

Dodaj obserwatorów do formularza elementu CRM

Możesz dodać obserwatora do formularza CRM w przeglądarkowej i mobilnej wersji Bitrix24.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Znajdź pole Obserwatorzy w formularzu elementu CRM. Kliknij Dodaj i wybierz pracowników.

Pracownicy dodani jako obserwatorzy będą mogli przeglądać formularz elementu CRM.

Pracownik otrzyma powiadomienie, gdy zostanie dodany lub usunięty z obserwatorów.

Otwórz formularz elementu CRM i znajdź pole Obserwatorzy. Wybierz pracowników.

Pracownik otrzyma powiadomienie, gdy zostanie dodany lub usunięty z obserwatorów.

Nie widzę pola Obserwatorzy, co robić

Jeśli pole Obserwatorzy nie jest wyświetlane w formularzu CRM, jest ono ukryte. Kliknij opcję Wybierz pole, zaznacz pole Obserwatorzy i zapisz zmiany. Pole pojawi się w formularzu.

Aby wyświetlić formularz, obserwator musi mieć przynajmniej uprawnienia do odczytu swoich elementów CRM, takich jak deale lub kontakty. W wersji przeglądarkowej możesz skonfigurować uprawnienia dostępu.
Uprawnienia dostępu do CRM


Jak utworzyć czat w celu omówienia deala

Utwórz czat bezpośrednio z formularza elementu CRM, dzięki czemu nie musisz ręcznie dodawać do niego uczestników. Osoba odpowiedzialna oraz obserwatorzy z formularza elementu CRM zostaną automatycznie dodani do czatu.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Aby utworzyć czat, na osi czasu w formularzu elementu CRM kliknij opcję Omów na czacie.

Następnie szybko przejdziesz do czatu bezpośrednio z formularza elementu CRM.

W aplikacji mobilnej możesz utworzyć czat bezpośrednio z formularza elementu CRM. Kliknij trzy kropki i wybierz opcję Omów na czacie.

Jeśli czat został już utworzony w formularzu CRM, zostanie on otwarty.

  • Jeśli dodasz do czatu deala nowego pracownika, automatycznie stanie się on obserwatorem. I odwrotnie - jeśli usuniesz pracownika z czatu, zostanie on usunięty również z obserwatorów.
  • Jeśli dodasz nowego obserwatora do formularza po utworzeniu czatu, to nie zostanie on automatycznie dodany do tego czatu. Aby dołączyć do czatu, obserwator musi kliknąć Omów na czacie w formularzu elementu CRM.

Usuń obserwatorów

Jeśli pracownik nie współpracuje już z klientem, możesz usunąć go z listy obserwatorów.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Kliknij opcję Edytuj w formularzu elementu CRM.

Usuń obserwatorów, klikając odpowiedni przycisk i zapisz zmiany.

Otwórz formularz CRM, w polu Obserwatorzy kliknij ołówek. Odznacz pracowników, których chcesz usunąć z listy obserwatorów i kliknij Wybierz. Zapisz zmiany.


W skrócie

  • Dodaj obserwatorów do formularza elementu CRM, aby mogli przeglądać informacje o kliencie i omawiać kwestie dotyczące deala na czacie.
  • Możesz dodawać obserwatorów i tworzyć z nimi czat w wersji przeglądarkowej i aplikacji mobilnej Bitrix24.
  • Jeśli utworzysz czat z formularza elementu CRM, osoba odpowiedzialna i obserwatorzy zostaną do niego automatycznie dodani.
  • Jeśli pracownik nie współpracuje już z klientem, usuń go z obserwatorów w formularzu elementu CRM. Zostanie on również usunięty z czatu.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Nowe faktury w CRM Szablony faktur i ofert Pola niestandardowe w fakturach i inteligentnych procesach SPA Faktury Nowe i stare faktury w CRM Kanban w CRM Możliwości Faktur Widok listy w CRM Widok Terminy w fakturach i ofertach Jak utworzyć i wysłać fakturę do klienta