Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak skonfigurować proces inteligentny w CRM

Inteligentna automatyzacja procesów to narzędzie, które pozwala skonfigurować i zautomatyzować dowolny scenariusz pracy w CRM.

Po utworzeniu procesu skonfiguruj go zgodnie ze swoim scenariuszem pracy.

Spis treści artykułu:

Na przykład skonfigurujmy inteligentny proces dla agencji nieruchomości. Pracownicy będą mogli tworzyć formularze zawierające informacje o wynajmowanych mieszkaniach i ich właścicielach.


Dostosuj formularz procesu inteligentnego

Dostosuj formularz procesu inteligentnego: dodaj potrzebne pola i sekcje. Jako przykład utwórzmy formularz "Mieszkanie do wynajęcia".

Aby utworzyć lub edytować pola w inteligentnej automatyzacji procesów,

  1. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) w widoku Kanban lub Listy i wybierz Ustawienia pola.

  2. Utwórz pola potrzebne w Twoim scenariuszu pracy. Jeśli chcesz edytować pole, kliknij jego nazwę na liście i dokonaj zmian.

  3. Jeśli masz wiele inteligentnych procesów, musisz utworzyć pola dla każdego procesu osobno.
  4. Wybierz rodzaj pola, wpisz nazwę i skonfiguruj pozostałe parametry.
    Pola niestandardowe w fakturach i inteligentnych procesach SPA

Po utworzeniu pól dodaj je do formularza inteligentnego procesu.

  1. Otwórz formularz, kliknij Wybierz pole
  2. Zaznacz potrzebne pola
  3. Kliknij Wybierz

Formularze elementów CRM

Ułóż pola w kolejności, w jakiej pracownicy będą je wypełniać. Możesz utworzyć wiele sekcji i pogrupować pola.


Skonfiguruj widoki Kanban i Lista

Możesz pracować z formularzami inteligentnych procesów w widokach Kanban i Lista.

Kanban
Lista
Utwórz etapy

Utwórz niestandardowe etapy w kanbanie zgodnie ze scenariuszem pracy.


Skonfiguruj automatyzację

Na każdym etapie możesz skonfigurować reguły i wyzwalacze: automatycznie twórz zadania, wysyłaj powiadomienia itp.

Reguły automatyzacji i wyzwalacze


Konfiguruj pola formularza widoku

Wybierz, które pola mają być wyświetlane w kanbanie i śledź ważne informacje, edytując formularz widoku. Każdy pracownik może go skonfigurować według swoich potrzeb.

  1. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) w prawym górnym rogu.
  2. Otwórz Ustawienia Kanban.
  3. Wybierz opcję Konfiguruj pola formularza widoku.
  4. Zaznacz potrzebne pola i zapisz zmiany.

Konfiguruj pola formularza tworzenia

Elementy możesz tworzyć bezpośrednio w Kanbanie. Wybierz, które pola należy wypełnić od razu, a które później.

  1. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) w prawym górnym rogu.
  2. Otwórz Ustawienia Kanban.
  3. Wybierz opcję Konfiguruj pola formularza tworzenia.
  4. Zaznacz potrzebne pola i zapisz zmiany.

Wybierz, które kolumny mają być wyświetlane w widoku listy i skonfiguruj ustawienia.

  1. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) w lewym górnym rogu.
  2. Zaznacz potrzebne pola.
  3. Kliknij Dodaj.

Jeśli chcesz zamienić kolumny, kliknij tytuł i przeciągnij kolumnę w wybrane miejsce.

Możesz wyeksportować listę elementów inteligentnych procesów. Aby to zrobić, otwórz Ustawienia (⚙️) i wybierz Eksport CSV lub Eksport do Microsoft Excel.


Skonfiguruj uprawnienia dostępu

Skonfiguruj uprawnienia, aby zapewnić dostęp do procesu inteligentnego odpowiednim pracownikom.

  1. Przejdź do CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu
  2. Wybierz rolę po prawej stronie, aby dostosować ustawienia.
  3. Określ, jakie działania będą dostępne dla użytkowników posiadających tę rolę.

Jeśli korzystasz z lejków i tuneli w procesie inteligentnym, możesz skonfigurować dostęp w ⚙️ ustawieniach lejków.


W skrócie
  • Po utworzeniu inteligentnego procesu dostosuj go do swoich scenariuszy pracy.

  • Dostosuj formularz procesu inteligentnego: dodaj potrzebne pola i sekcje.

  • Możesz pracować z formularzami inteligentnych procesów w widokach Kanban i Lista.

  • Utwórz etapy w kanbanie. Możesz zobaczyć wszystkie etapy pracy i liczbę elementów na każdym etapie.

  • Na każdym etapie możesz skonfigurować reguły i wyzwalacze: automatycznie twórz zadania, wysyłaj powiadomienia itp.

  • Skonfiguruj uprawnienia, aby zapewnić dostęp do procesu inteligentnego odpowiednim pracownikom.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak edytować inteligentne procesy Jak utworzyć proces inteligentny w CRM Przykład pracy z procesami inteligentnymi Inteligentne procesy w CRM: utwórz własny scenariusz pracy z klientami Inteligentne procesy w aplikacji mobilnej Bitrix24