Podczas uruchomienia kampanii e-mailowych w sekcji Marketing mogą wystąpić błędy. Jeden z nich może być spowodowany blokowaniem reklam w przeglądarkach przez zainstalowane rozszerzenia Adblock Plus, Adguard itd.
W tym artykule dowiesz się, jak wyłączyć rozszerzenia w przeglądarkach:
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
- Microsoft Edge,
- Vivaldi,
- Opera,
- Safari.
Gdy zobaczysz powiadomienie o błędzie, najpierw sprawdź status dostępności Bitrix24 na stronie internetowej i po 5–10 minutach spróbuj ponownie wysłać e-maile.
Sprawdź status dostępności Bitrix24
Jeśli to nie pomoże,
- Wyłącz rozszerzenie blokowania reklam w przeglądarce,
- Usuń kampanię e-mailową utworzoną z włączoną funkcją blokowania reklam.
- Uruchom nową kampanię e-mailową z wyłączoną funkcją blokowania reklam.
Jeśli po wyłączeniu rozszerzenia problem nadal występuje, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Polecane artykuły: