Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania

Podczas uruchomienia kampanii e-mailowych w sekcji Marketing mogą wystąpić błędy. Jeden z nich może być spowodowany blokowaniem reklam w przeglądarkach przez zainstalowane rozszerzenia Adblock Plus, Adguard itd.

W tym artykule dowiesz się, jak wyłączyć rozszerzenia w przeglądarkach:

  • Google Chrome,
  • Mozilla Firefox,
  • Microsoft Edge,
  • Vivaldi,
  • Opera,
  • Safari.

Gdy zobaczysz powiadomienie o błędzie, najpierw sprawdź status dostępności Bitrix24 na stronie internetowej i po 5–10 minutach spróbuj ponownie wysłać e-maile.
Sprawdź status dostępności Bitrix24

Jeśli to nie pomoże,

  1. Wyłącz rozszerzenie blokowania reklam w przeglądarce,
  2. Usuń kampanię e-mailową utworzoną z włączoną funkcją blokowania reklam.
  3. Uruchom nową kampanię e-mailową z wyłączoną funkcją blokowania reklam.
Możesz włączyć rozszerzenie ponownie po wysłaniu wiadomości e-mail.

Google Chrome

Aby wyłączyć rozszerzenie blokujące reklamy, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij Trzy kropki (⋮) > Rozszerzenia > Zarządzanie rozszerzeniami.

Mozilla Firefox

W ustawieniach przeglądarki kliknij Menu (≡) > Dodatki i motywy. Przejdź do sekcji Rozszerzenia i wyłącz rozszerzenie blokujące reklamy.

Microsoft Edge

Przejdź do sekcji Rozszerzenia > Zarządzaj rozszerzeniami. Wyłącz rozszerzenie blokujące reklamy.

Vivaldi

W ustawieniach przeglądarki kliknij Narzędzia > Rozszerzenia. Wybierz rozszerzenie blokujące reklamy i wyłącz je.

Opera

Aby wyłączyć rozszerzenie blokujące reklamy, przejdź do ustawień przeglądarki. Kliknij O > Rozszerzenia. Wyłącz rozszerzenie blokujące reklamy.

Safari

W ustawieniach przeglądarki kliknij Safari > Preferencje. Wyłącz rozszerzenie blokujące reklamy.

Jeśli po wyłączeniu rozszerzenia problem nadal występuje, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Rodzaje Kampanii Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej Wysyłaj działania klientów do Facebooka Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail Skonfiguruj spersonalizowaną kampanię e-mailową Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Śledzenie przeczytania e-maili i Zgoda na otrzymywanie newsletterów