Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Limity poczty Bitrix24 w zależności od planu

W Bitrix24 możesz odbierać i wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z poziomu interfejsu za pośrednictwem usług pocztowych Gmail, Outlook, iCloud, Office 365, Exchange, Yahoo!, Aol lub poczty korporacyjnej.

Pocztę można zintegrować z innymi narzędziami Bitrix24. Dostępność niektórych funkcji poczty e-mail może się różnić w zależności od planu.

Przeczytaj ten artykuł, aby się dowiedzieć:


Poczta jest dostępna wyłącznie w planach komercyjnych Bitrix24.
Plany taryfowe

Integracja z narzędziami Bitrix24

W Poczcie Bitrix24 można wysyłać i przeglądać e-maile, łączyć je z zadaniami i zapisywać w CRM. Na podstawie wiadomości e-mail możesz utworzyć czat ze współpracownikami lub wydarzenie w kalendarzu.


Przechowywanie i usuwanie wiadomości e-mail

E-maile w poczcie Bitrix24 to kopie e-maili z podłączonych skrzynek pocztowych. E-maile niepowiązane z zadaniami i CRM są przechowywane przez określony czas, a następnie są automatycznie usuwane. Okres przechowywania zależy od planu taryfowego.

Czas przechowywania e-maili

Automatyczne usunięcie po upływie okresu przechowywania.
E-maile są usuwane z poczty Bitrix24, ale pozostają w Twojej usłudze pocztowej.

Ręczne usuwanie za pomocą przycisku Usuń.
E-maile i załączniki zostaną usunięte z Bitrix24 i Twojej usługi pocztowej.

E-maile w planie próbnym lub przy przejściu z planu komercyjnego na plan Free.
Po zakończeniu okresu próbnego lub przejściu z planu komercyjnego na plan Free synchronizacja poczty zostanie zatrzymana. E-maile niepowiązane z zadaniami zostaną usunięte z Bitrix24.

E-maile powiązane z zadaniami.
Pozostają w Bitrix24 nawet po upływie okresu przechowywania. Aby usunąć taką wiadomość e-mail, usuń powiązane zadanie.

E-maile powiązane z CRM.
Kiedy zapisujesz wiadomość e-mail w CRM, Bitrix24 domyślnie tworzy aktywność z kopią tekstu i załącznikami. E-maile przechowywane są przez 7, 30, 60 lub 90 dni w zależności od planu, po czym są usuwane z sekcji Poczta. Kopie e-maili i załączników przechowywane są w aktywnościach CRM.


Możliwości poczty w zależności od planu

Liczba podłączonych skrzynek pocztowych na pracownika.

  • Basic: 1
  • Standard: 5
  • Okres próbny, Professional, Enterprise 250: 10
  • Enterprise 500: 11
  • Enterprise 1000 i więcej: 12

Liczba skrzynek pocztowych, które można udostępnić innym użytkownikom.

  • Basic, Standard, Professional, Enterprise 200, Enterprise 500, Enterprise 1000 i więcej: bez ograniczeń
  • Okres próbny: 3

Czas przechowywania e-maili.

  • Basic: 7 dni
  • Standard i Okres próbny: 30 dni.
  • Professional, Enterprise 250, Enterprise 500, Enterprise 1000 i więcej: 90 dni.

Dostępna liczba dni na synchronizację ostatnich e-maili po podłączeniu skrzynki pocztowej do Bitrix24.

  • Basic: 7 dni.
  • Standard i Okres próbny: 30 dni.
  • Professional, Enterprise 250, Enterprise 500, Enterprise 1000 i więcej: 90 dni.

Dostępna miesięczna liczba e-maili do wysłania z Bitrix24

  • Basic: 10 000
  • Standard: 50 000
  • Professional: 100 000
  • Enterprise 250: 250 000
  • Enterprise 500: 500 000
  • Enterprise 1000: 1 000 000
  • Enterprise 2000: 2 000 000
  • Enterprise 3000: 3 000 000
  • Enterprise 4000: 4 000 000
  • Enterprise 5000: 5 000 000
  • Enterprise 6000: 6 000 000
  • Enterprise 7000: 7 000 000
  • Enterprise 8000: 8 000 000
  • Enterprise 9000: 9 000 000
  • Enterprise 10 000: 10 000 000

Maksymalny rozmiar załączników: 14,3 MB w każdym planie taryfowym.

Poczta w Bitrix24 to wygodne narzędzie do zarządzania e-mailami. Pocztę można zintegrować z innymi narzędziami Bitrix24, na przykład z zadaniami i CRM. Możliwości poczty Bitrix24 zależą od planu taryfowego.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Sposoby podłączenia skrzynek pocztowych do Bitrix24 Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24 Poczta internetowa w Bitrix24 Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24 Pytania dotyczące Poczty Bitrix24 Jak odłączyć skrzynkę pocztową