Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Limity wyszukiwania w Bitrix24

W Bitrix24 można wyszukiwać zadania i elementy CRM według słów i fraz. Wyszukiwanie działa, gdy liczba utworzonych zadań i elementów CRM nie przekracza limitu.

Limit zależy od planu i dotyczy każdego elementu z osobna. Na przykład, w planie Free można znaleźć potrzebne zadanie, jeśli na liście jest nie więcej niż tysiąc zadań. Limit ten obejmuje zakończone zadania i elementy CRM.

Plany i limity:

  • Free: zadania, deale, kontakty, firmy — 1 000.
  • Basic: zadania, deale, kontakty, firmy i faktury — 100 000.
  • Standard: zadania i wszystkie elementy CRM — 200 000.
  • Professional: zadania i wszystkie elementy CRM — nieograniczone.
  • Plany Enterprise: zadania i wszystkie elementy CRM — nieograniczone.

Jeśli liczba zadań lub elementów CRM zostanie przekroczona, wyszukiwanie nie będzie działać. Znaleźć zadanie i elementy CRM można tylko za pomocą standardowych i wcześniej utworzonych filtrów.
Inteligentne wyszukiwanie i filtry w zadaniach

Aby korzystać z wyszukiwania, przejdź na wyższy plan lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.
Plany taryfowe


Jak usunąć niepotrzebne zadania

Przeanalizujemy, jak usunąć niepotrzebne zakończone zadania. Usunięcie elementów CRM można wykonać w ten sam sposób.

  1. Przejdź do sekcji Zadania i projekty.
  2. Włącz tryb widoku Lista.
  3. Kliknij pole Filtr + wyszukiwanie.
  4. Wybierz filtr Zakończone.
  5. Zaznacz niepotrzebne zadania.
  6. Kliknij Wybierz działanie > Usuń.
  7. Kliknij Zastosuj.

    W skrócie

  • W Bitrix24 można wyszukiwać zadania i elementy CRM według słów i fraz. Wyszukiwanie działa, gdy liczba utworzonych zadań i elementów CRM nie przekracza limitu.
  • Limit zależy od planu i dotyczy każdego elementu z osobna. Zakończone zadania i elementy CRM wchodzą w ten limit.
  • Jeśli liczba zadań lub elementów CRM zostanie przekroczona, wyszukiwanie nie będzie działać.
  • Aby korzystać z wyszukiwania, przejdź na wyższy plan lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Usuń reguły automatyzacji w zadaniach i projektach Listy kontrolne w zadaniach Reguły i wyzwalacze w zadaniach Przykład pracy z zadaniami Eksportuj zadanie Grupowe działania z zadaniami Kosz z zadaniami Uprawnienia dostępu do zadań w Projektach Deleguj zadania zwolnionego użytkownika Ograniczenia w zadaniach w planie Free