W Bitrix24 można wyszukiwać zadania i elementy CRM według słów i fraz. Wyszukiwanie działa, gdy liczba utworzonych zadań i elementów CRM nie przekracza limitu.
Limit zależy od planu i dotyczy każdego elementu z osobna. Na przykład, w planie Free można znaleźć potrzebne zadanie, jeśli na liście jest nie więcej niż tysiąc zadań. Limit ten obejmuje zakończone zadania i elementy CRM.
Plany i limity:
- Free: zadania, deale, kontakty, firmy — 1 000.
- Basic: zadania, deale, kontakty, firmy i faktury — 100 000.
- Standard: zadania i wszystkie elementy CRM — 200 000.
- Professional: zadania i wszystkie elementy CRM — nieograniczone.
- Plany Enterprise: zadania i wszystkie elementy CRM — nieograniczone.
Jeśli liczba zadań lub elementów CRM zostanie przekroczona, wyszukiwanie nie będzie działać. Znaleźć zadanie i elementy CRM można tylko za pomocą standardowych i wcześniej utworzonych filtrów.
Inteligentne wyszukiwanie i filtry w zadaniach
Aby korzystać z wyszukiwania, przejdź na wyższy plan lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.
Plany taryfowe
Jak usunąć niepotrzebne zadania
Przeanalizujemy, jak usunąć niepotrzebne zakończone zadania. Usunięcie elementów CRM można wykonać w ten sam sposób.
- Przejdź do sekcji Zadania i projekty.
- Włącz tryb widoku Lista.
- Kliknij pole Filtr + wyszukiwanie.
- Wybierz filtr Zakończone.
- Zaznacz niepotrzebne zadania.
- Kliknij Wybierz działanie > Usuń.
- Kliknij Zastosuj.
- W Bitrix24 można wyszukiwać zadania i elementy CRM według słów i fraz. Wyszukiwanie działa, gdy liczba utworzonych zadań i elementów CRM nie przekracza limitu.
- Limit zależy od planu i dotyczy każdego elementu z osobna. Zakończone zadania i elementy CRM wchodzą w ten limit.
- Jeśli liczba zadań lub elementów CRM zostanie przekroczona, wyszukiwanie nie będzie działać.
- Aby korzystać z wyszukiwania, przejdź na wyższy plan lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.
W skrócie
Polecane artykuły: