Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Limity wyszukiwania w Bitrix24

W Bitrix24 można wyszukiwać zadania i elementy CRM według słów i fraz. Wyszukiwanie działa, gdy liczba utworzonych zadań i elementów CRM nie przekracza limitu.

Limit zależy od planu i dotyczy każdego elementu z osobna. Na przykład, w planie Free można znaleźć potrzebne zadanie, jeśli na liście jest nie więcej niż tysiąc zadań. Limit ten obejmuje zakończone zadania i elementy CRM.

Plany i limity:

  • Free: zadania, deale, kontakty, firmy — 1 000.
  • Basic: zadania, deale, kontakty, firmy i faktury — 100 000.
  • Standard: zadania i wszystkie elementy CRM — 200 000.
  • Professional: zadania i wszystkie elementy CRM — nieograniczone.
  • Plany Enterprise: zadania i wszystkie elementy CRM — nieograniczone.

Jeśli liczba zadań lub elementów CRM zostanie przekroczona, wyszukiwanie nie będzie działać. Znaleźć zadanie i elementy CRM można tylko za pomocą standardowych i wcześniej utworzonych filtrów.
Inteligentne wyszukiwanie i filtry w zadaniach

Aby korzystać z wyszukiwania, przejdź na wyższy plan lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.
Plany taryfowe


Jak usunąć niepotrzebne zadania

Przeanalizujemy, jak usunąć niepotrzebne zakończone zadania. Usunięcie elementów CRM można wykonać w ten sam sposób.

  1. Przejdź do sekcji Zadania i projekty.
  2. Włącz tryb widoku Lista.
  3. Kliknij pole Filtr + wyszukiwanie.
  4. Wybierz filtr Zakończone.
  5. Zaznacz niepotrzebne zadania.
  6. Kliknij Wybierz działanie > Usuń.
  7. Kliknij Zastosuj.

    W skrócie

  • W Bitrix24 można wyszukiwać zadania i elementy CRM według słów i fraz. Wyszukiwanie działa, gdy liczba utworzonych zadań i elementów CRM nie przekracza limitu.
  • Limit zależy od planu i dotyczy każdego elementu z osobna. Zakończone zadania i elementy CRM wchodzą w ten limit.
  • Jeśli liczba zadań lub elementów CRM zostanie przekroczona, wyszukiwanie nie będzie działać.
  • Aby korzystać z wyszukiwania, przejdź na wyższy plan lub usuń niepotrzebne zadania i elementy CRM.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Nieprawidłowa strefa czasowa w systemie Windows 7: rozwiązanie Używanie danych Google w ramach integracji z Bitrix24 Jak usunąć profil użytkownika w Bitrix24 Zezwól na dostęp do swojego Bitrix24 w celu uzyskania pomocy technicznej Drukuj strony Bitrix24 Widżet szybkiego dostępu w Bitrix24