Kanał Instagram Direct pozwala odpowiadać na komentarze klientów w wiadomościach Direct.
Włącz opcję Podłącz także komentarze pozostawione do postów i transmisji. Następnie kliknij przycisk Połącz.
Uwagi dotyczące podłączenia komentarzy w Instagram Direct
- Jeśli wcześniej połączyłeś kanał Instagram dla firm z tym kontem i stroną publiczną, to po włączeniu opcji Podłącz także komentarze pozostawione do postów i transmisji kanał Instagram dla firm zostanie wyłączony.
-
Jeśli wcześniej podłączyłeś kanał Instagram Direct i podczas edycji nie możesz włączyć opcji Podłącz także komentarze pozostawione do postów i transmisji, oznacza to, że aplikacja Bitrix24 Open Channels Direct nie ma odpowiednich uprawnień.
Aby podłączyć komentarze, musisz całkowicie odłączyć kanał, a następnie podłączyć go ponownie.
Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram Direct
Jak to działa
Klient zostawia komentarz pod publikacją.
Konsultant otrzyma komentarz od klienta w otwartych kanałach Bitrix24.
Odpowiedź od konsultanta Bitrix24 zostanie wysłana do klienta jako bezpośrednia wiadomość na Instagramie Direct.
Cała historia komunikacji z klientem zostanie zapisana w elemencie CRM.