Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24

W Poczcie Bitrix24 możesz pisać, czytać, przypisywać do zadań i zapisywać wiadomości e-mail w CRM. Na podstawie wiadomości e-mail możesz utworzyć czat ze współpracownikami lub wydarzenie w kalendarzu. W artykule zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące poczty.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:

Jak działa opcja „Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM”

Jeśli otrzymasz e-mail od klienta, który już istnieje w CRM, możesz przypiąć go do istniejącego formularza elementu CRM. W tym celu użyj opcji Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM.

Jeśli w kolejce dystrybucji leadów i kontaktów jest wskazany odpowiedzialny pracownik za klienta, nowy e-mail od tego klienta zostanie dodany do istniejącego formularza elementu CRM.

Jeśli w kolejce dystrybucji nie jest wskazany odpowiedzialny pracownik za klienta, to na podstawie każdego e-maila od tego klienta tworzony jest nowy lead. Ten lead zostanie przypisany jednemu z odpowiedzialnych pracowników w kolejce. W CRM pojawi się kilka formularzy elementu CRM od jednego klienta z różnymi odpowiedzialnymi.


Dlaczego Bitrix24 wysyła e-mail do spamu

Jeśli dodasz nadawcę do czarnej listy Bitrix24, to e-maile z tego adresu będą automatycznie trafiały do spamu, nawet jeśli w serwisie pocztowym znajdują się w folderze Odebrane.

Aby usunąć adres z czarnej listy:

  1. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Czarna lista.
  2. Zaznacz pole obok odpowiedniego adresu.
  3. Kliknij Usuń.

Kto może konfigurować pocztę

Konfigurować skrzynkę pocztową może jej właściciel, ale może on udzielić dostępu innym pracownikom.

1-2. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia(⚙️) > Ustawienia skrzynki.
3. W sekcji Dostęp do skrzynki pocztowej kliknij Dodaj i wybierz odpowiedniego pracownika.


Dlaczego do nazwy załącznika w e-mailu dodawany jest numer

Kiedy załączasz plik do wiadomości e-mail, która znajduje się już na Twoim dysku Bitrix24, do jej nazwy dodawana jest liczba. Taka sytuacja może wystąpić, jeśli już wcześniej załączyłeś ten plik, na przykład do zadania.
Mój Dysk: przegląd

Aby uniknąć dodawania liczb do nazwy pliku, nadaj plikom unikalne nazwy lub umieść je w różnych folderach na dysku Bitrix24.


Dlaczego otrzymuję kopię e-maila

Sprawdź, czy w ustawieniach skrzynki pocztowej włączone jest przekierowanie.
Gmail
Outlook

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR Zestawy danych Kreatora BI: zadania i projekty CoPilot w Przepływach Jak wybrać typ workflow Zestawy danych Kreatora BI: workflow Jak utworzyć ofertę Kreator BI: jak naprawić błędy podczas importu danych z pliku CSV