W Poczcie Bitrix24 możesz pisać, czytać, przypisywać do zadań i zapisywać wiadomości e-mail w CRM. Na podstawie wiadomości e-mail możesz utworzyć czat ze współpracownikami lub wydarzenie w kalendarzu. W artykule zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące poczty.
Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:- jak działa opcja „Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM”,
- dlaczego Bitrix24 wysyła e-mail do spamu,
- kto może konfigurować pocztę,
- dlaczego do nazwy załącznika w e-mailu dodawana jest liczba,
- dlaczego otrzymuję kopię e-maila.
Jak działa opcja „Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM”
Jeśli otrzymasz e-mail od klienta, który już istnieje w CRM, możesz przypiąć go do istniejącego formularza elementu CRM. W tym celu użyj opcji Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM.
Jeśli w kolejce dystrybucji leadów i kontaktów jest wskazany odpowiedzialny pracownik za klienta, nowy e-mail od tego klienta zostanie dodany do istniejącego formularza elementu CRM.
Jeśli w kolejce dystrybucji nie jest wskazany odpowiedzialny pracownik za klienta, to na podstawie każdego e-maila od tego klienta tworzony jest nowy lead. Ten lead zostanie przypisany jednemu z odpowiedzialnych pracowników w kolejce. W CRM pojawi się kilka formularzy elementu CRM od jednego klienta z różnymi odpowiedzialnymi.
Dlaczego Bitrix24 wysyła e-mail do spamu
Jeśli dodasz nadawcę do czarnej listy Bitrix24, to e-maile z tego adresu będą automatycznie trafiały do spamu, nawet jeśli w serwisie pocztowym znajdują się w folderze Odebrane.
Aby usunąć adres z czarnej listy:
- Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Czarna lista.
- Zaznacz pole obok odpowiedniego adresu.
- Kliknij Usuń.
Kto może konfigurować pocztę
Konfigurować skrzynkę pocztową może jej właściciel, ale może on udzielić dostępu innym pracownikom.
1-2. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia(⚙️) > Ustawienia skrzynki.
3. W sekcji Dostęp do skrzynki pocztowej kliknij Dodaj i wybierz odpowiedniego pracownika.
Dlaczego do nazwy załącznika w e-mailu dodawany jest numer
Kiedy załączasz plik do wiadomości e-mail, która znajduje się już na Twoim dysku Bitrix24, do jej nazwy dodawana jest liczba. Taka sytuacja może wystąpić, jeśli już wcześniej załączyłeś ten plik, na przykład do zadania.
Mój Dysk: przegląd
Aby uniknąć dodawania liczb do nazwy pliku, nadaj plikom unikalne nazwy lub umieść je w różnych folderach na dysku Bitrix24.
Dlaczego otrzymuję kopię e-maila
Sprawdź, czy w ustawieniach skrzynki pocztowej włączone jest przekierowanie.
Gmail
Outlook