Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24

W Poczcie Bitrix24 możesz pisać, czytać, przypisywać do zadań i zapisywać wiadomości e-mail w CRM. Na podstawie wiadomości e-mail możesz utworzyć czat ze współpracownikami lub wydarzenie w kalendarzu. W artykule zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące poczty.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:

Jak działa opcja „Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM”

Jeśli otrzymasz e-mail od klienta, który już istnieje w CRM, możesz przypiąć go do istniejącego formularza elementu CRM. W tym celu użyj opcji Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM.

Jeśli w kolejce dystrybucji leadów i kontaktów jest wskazany odpowiedzialny pracownik za klienta, nowy e-mail od tego klienta zostanie dodany do istniejącego formularza elementu CRM.

Jeśli w kolejce dystrybucji nie jest wskazany odpowiedzialny pracownik za klienta, to na podstawie każdego e-maila od tego klienta tworzony jest nowy lead. Ten lead zostanie przypisany jednemu z odpowiedzialnych pracowników w kolejce. W CRM pojawi się kilka formularzy elementu CRM od jednego klienta z różnymi odpowiedzialnymi.


Dlaczego Bitrix24 wysyła e-mail do spamu

Jeśli dodasz nadawcę do czarnej listy Bitrix24, to e-maile z tego adresu będą automatycznie trafiały do spamu, nawet jeśli w serwisie pocztowym znajdują się w folderze Odebrane.

Aby usunąć adres z czarnej listy:

  1. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Czarna lista.
  2. Zaznacz pole obok odpowiedniego adresu.
  3. Kliknij Usuń.

Kto może konfigurować pocztę

Konfigurować skrzynkę pocztową może jej właściciel, ale może on udzielić dostępu innym pracownikom.

1-2. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia(⚙️) > Ustawienia skrzynki.
3. W sekcji Dostęp do skrzynki pocztowej kliknij Dodaj i wybierz odpowiedniego pracownika.


Dlaczego do nazwy załącznika w e-mailu dodawany jest numer

Kiedy załączasz plik do wiadomości e-mail, która znajduje się już na Twoim dysku Bitrix24, do jej nazwy dodawana jest liczba. Taka sytuacja może wystąpić, jeśli już wcześniej załączyłeś ten plik, na przykład do zadania.
Mój Dysk: przegląd

Aby uniknąć dodawania liczb do nazwy pliku, nadaj plikom unikalne nazwy lub umieść je w różnych folderach na dysku Bitrix24.


Dlaczego otrzymuję kopię e-maila

Sprawdź, czy w ustawieniach skrzynki pocztowej włączone jest przekierowanie.
Gmail
Outlook

Dlaczego e-maile z folderów podrzędnych nie są synchronizowane

Jeśli używasz folderów podrzędnych w usługach pocztowych, takich jak Outlook, to e-maile z tych folderów nie będą synchronizowane z pocztą Bitrix24.

Aby zsynchronizować potrzebne e-maile, przenieś je do głównych folderów.


Czy administrator Bitrix24 może czytać e-maile pracowników

Administrator Bitrix24 może przeglądać e-maile w skrzynkach pocztowych, do których ma dostęp. Dostęp przyznaje właściciel skrzynki.
Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24


Dlaczego przy wysyłaniu e-maila pojawia się błąd "Operacja tworzenia e-maila została anulowana"

Błąd "Operacja tworzenia e-maila została anulowana" może wystąpić z kilku powodów:


Czy można w ustawieniach poczty Bitrix24 dodać rekordy DKIM i SPF

W ustawieniach poczty Bitrix24 nie można dodać własnych rekordów DKIM DKIM to technologia, która dodaje do e-maila cyfrowy podpis. Potwierdza, że e-mail został wysłany przez prawdziwego nadawcę i nie został zmieniony w trakcie przesyłania. i SPFSPF to rekord w DNS, który wskazuje, które serwery mają prawo wysyłać e-maile w imieniu domeny. Jeśli e-mail pochodzi z serwera, który nie jest wskazany w SPF, może zostać oznaczony jako spam. Dla każdej domeny może być tylko jeden rekord SPF. dla wychodzących e-maili. Możesz je dodać w ustawieniach swojego serwera pocztowego.

Aby to zrobić:

  1. Zarejestruj domenę pocztową.
  2. Skonfiguruj serwer pocztowy: dodaj rekordy DKIM, skonfiguruj SPF, sprawdź politykę DMARCPolityka DMARC jest to zestaw reguł określających sposób przetwarzania nieuwierzytelnionych wiadomości e-mail. Pomoże to chronić Twoją domenę e-mail przed spamem..
  3. Podłącz serwer SMTP w Bitrix24 do wysyłania e-maili.

Jak podłączyć własną domenę pocztową

Podłączenie własnej domeny pocztowej bezpośrednio do Bitrix24 jest niedostępne. Można jednak podłączyć własną domenę do dowolnej usługi pocztowej, a następnie skonfigurować pocztę w Bitrix24.
Jak podłączyć skrzynkę pocztową w Bitrix24


Dlaczego wysyłanie wiadomości e-mail jest powolne

Jeśli serwer SMTP nie jest podłączony, e-maile mogą być wysyłane z opóźnieniem do godziny. Dzieje się tak, ponieważ są one wysyłane bezpośrednio z serwerów Bitrix24 na serwer pocztowy odbiorcy.

Aby e-maile były wysyłane szybciej, możesz podłączyć zewnętrzny serwer SMTP.
Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących e-maili w Bitrix24

Pracę serwerów SMTP opisuje dokument RFC 5321. Wyjaśnia on mechanizmy rozszerzenia SMTP i zawiera rekomendacje dla nowoczesnych standardów internetowych.

W standardzie RFC 5321 w p. 6.1 wskazano, że z powodu specyfiki działania internetu i serwerów pocztowych, dostarczanie e-maili może napotykać problemy techniczne. Dlatego nie można zagwarantować dostarczenia.
Standard RFC 5321

Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24 lub ze swoim usługodawcą poczty e-mail.
Martha AI: wirtualny asystent na czacie Wsparcia Bitrix24

Do komunikacji z klientami w Bitrix24 można używać także innych narzędzi, na przykład otwartych kanałów i Telefonii.
Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24


Czy można sprawdzić, czy klient przeczytał e-mail

Jeśli odbiorca nie zablokuje automatycznego pobierania danych w wiadomościach przychodzących, w formularzu wiadomości e-mail pojawi się znak informujący o przeczytaniu wiadomości.


Dlaczego w polu „Od” wskazano adres adres noreply@adres_Bitrix24

Problem. E-maile do klientów są wysyłane z adresu noreply@adres_Bitrix24, a nie z podłączonego e-maila pracownika. Na przykład z adresu noreply@mycompany.bitrix24.pl.

Przyczyna. Nie skonfigurowano zewnętrznego serwera SMTP dla wiadomości wychodzących.

Domyślnie Bitrix24 używa swoich serwerów do wysyłania e-maili, wstawiając w polu „Od” adres noreply@adres_Bitrix24.

Co to oznacza:

  • Jeśli klient odpowie na taką wiadomość, Bitrix24 automatycznie przekieruje odpowiedź na Twój rzeczywisty e-mail. Na przykład mamaeva@mycompany.pl.
  • Jeśli klient napisze nową wiadomość na adres noreply@adres_Bitrix24, nie zostanie ona dostarczona. Ten adres nie obsługuje wiadomości przychodzących.

Rozwiązanie. Aby w polu „Od” był wyświetlany Twój e-mail, należy skonfigurować wysyłanie wiadomości przez zewnętrzny serwer SMTP. Po tej konfiguracji Twoje e-maile będą trafiały do klientów z poprawnego adresu.
Jak podłączyć serwer SMTP dla wiadomości wychodzących w Bitrix24

  • Dlaczego niektóre e-maile przychodzą z opóźnieniem
  • Jak dodać obraz do tekstu lub podpisu w e-mailu
  • Dlaczego niektóre e-maile przychodzą z opóźnieniem

    E-maile w Bitrix24 są synchronizowane automatycznie w określonych odstępach czasu, które zależą od aktywności użytkowników. Aktywność oznacza otwartą zakładkę przeglądarki, aplikację Bitrix24 na komputerze lub aplikację mobilną oraz pracę w nich. Jeśli zakładka przeglądarki Bitrix24 jest zminimalizowana, poczta nie będzie synchronizowana.

    • Jeśli właściciel skrzynki pocztowej pracuje w Bitrix24 — poczta jest aktualizowana co 10 minut.
    • Jeśli włączona jest opcja „Przypisywanie e-maili znanych klientów odpowiedzialnym pracownikom” — synchronizacja odbywa się co 10 minut, nawet jeśli w Bitrix24 pracuje inny użytkownik.
    • Jeśli opcja jest wyłączona, ale jakikolwiek użytkownik loguje się do Bitrix24 — poczta jest aktualizowana raz na 24 godziny.
    • Przy otwarciu sekcji Poczta synchronizacja uruchamia się natychmiast.
    • Jeśli nikt nie loguje się do Bitrix24 — poczta nie jest aktualizowana.

    Aby zaktualizować pocztę ręcznie, kliknij przycisk synchronizacji.


    Jak dodać obraz do tekstu lub podpisu w e-mailu

    Możesz dodać obraz do tekstu lub podpisu w e-mailu.

    1. Kliknij ikonę zdjęcia.
    2. Wklej link do obrazu w polu Źródło obrazu, podaj nazwę pliku i wymiary. Link musi być publiczny i dostępny do przeglądania bez autoryzacji w Bitrix24. Możesz użyć zewnętrznych hostingów, które oferują bezpośrednie publiczne linki do plików. Google Drive nie jest odpowiedni.
    3. Zapisz zmiany.
    4. Gotowe. Obraz został dodany do podpisu w e-mailu.
      Jak skonfigurować podpis w e-mailu

    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
    ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
    implementation_helper_man
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Sposoby podłączenia skrzynek pocztowych do Bitrix24 Jak odłączyć skrzynkę pocztową Limity poczty w zależności od planu Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24 Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24