Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak zmienić subdomenę Bitrix24 dla witryny, sklepu lub formularza CRM

Adres strony, sklepu lub formularza danych kontaktowych CRM w Bitrix24 jest tworzony automatycznie i składa się z zestawu znaków oraz głównej domeny .bitrix24.site lub .bitrix24.shop. Możesz dodać do adresu słowa kluczowe związane z firmą, aby zwiększyć rozpoznawalność strony lub formularza dla klientów.

Adres strony składa się z subdomeny i głównej domeny. Na przykład, w adresie example.bitrix24.site:

  • example: to subdomena,
  • bitrix24.site: główna domena.

W artykule omówimy, jak zmienić subdomenę:


Zmiana subdomeny strony lub sklepu

Przejdź do sekcji Strony i Sklepy. Wybierz odpowiednią sekcję i kliknij ikonę edycji (ołówek) obok adresu, który chcesz zmienić.

W polu Wprowadź nazwę subdomeny wprowadź nową subdomenę. Sprawdź, czy jest dostępna do rejestracji, i kliknij Zapisz. Strona lub sklep Bitrix24 będą dostępne pod nowym adresem.


Zmiana subdomeny formularza CRM

Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Formularze CRM i otwórz potrzebny formularz CRM.

Wybierz Funkcje formularza > Ustawienia (⚙️) > Ustawienia witryny i kliknij ikonę edycji (ołówek) obok adresu strony.

W polu Wprowadź nazwę subdomeny wprowadź nową subdomenę. Sprawdź, czy jest dostępna do rejestracji, i kliknij Zapisz. Formularz CRM będzie dostępny pod nowym adresem, a poprzedni link przestanie działać.

Po zmianie subdomeny w jednym formularzu zostanie ona zaktualizowana dla wszystkich formularzy. Jeśli używasz własnych kluczy do ochrony przed spamem, musisz zaktualizować subdomenę formularza na stronie administratora Google reCAPTCHA.
Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM

Alternatywne rozwiązanie: umieść formularz na stronie i zmień jej subdomenę. Subdomena formularza pozostanie bez zmian, ale formularz będzie dostępny pod dwoma adresami. Możesz wybrać, który link wysłać do klienta.
Jak umieścić formularz na stronie


W skrócie

  • Adres strony, sklepu lub formularza CRM w Bitrix24 jest tworzony automatycznie i składa się z subdomeny oraz głównej domeny .bitrix24.site lub .bitrix24.shop.
  • Możesz zmienić subdomenę, aby zwiększyć rozpoznawalność strony lub formularza dla klientów.
  • Po aktualizacji subdomeny formularz CRM będzie dostępny pod nowym adresem, a poprzedni link przestanie działać.
  • Zmiana subdomeny w jednym formularzu wpłynie na wszystkie formularze.
  • Jeśli używasz własnych kluczy do ochrony przed spamem, zaktualizuj subdomenę formularza na stronie administratora Google reCAPTCHA.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Jak pracować z listą formularzy CRM Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM Jak działają filtry w CRM Jak odzyskać dane w Bitrix24 Zarządzanie asortymentem: dokument sprzedaży w dealach Jak zmienić login i hasło do Bitrix24 Projekt formularzy CRM Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę Inteligentne skrypty w CRM