Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Automatyzacja procesów w e-Podpis w HR: rekrutacja pracowników

W Bitrix24 możesz zautomatyzować proces rekrutacji i onboardingu, aby zaoszczędzić czas, zredukować ręczną pracę i uniknąć błędów.

W tym artykule dowiesz się, jak:


Utwórz i skonfiguruj zautomatyzowane rozwiązanie

Zautomatyzowane rozwiązania pomagają utrzymywać wszystkie procesy HR w jednym miejscu. Możesz tutaj:

  • Tworzyć formularze pracowników
  • Śledzić każdy etap rekrutacji i onboardingu
  • Wysyłać i podpisywać dokumenty dla nowych pracowników

Zautomatyzowane rozwiązania w Bitrix24

Na przykład, stwórzmy zautomatyzowane rozwiązanie, w którym menedżer ds. HR będzie zatrudniał pracowników zdalnych. Proces ten składa się z kilku etapów:

  • Zaangażowanie pracownika — po zaakceptowaniu oferty menedżer HR wysyła e-mail powitalny i zaproszenie do Bitrix24.
  • Zgoda na e-Podpis w HR — pracownik rejestruje się w Bitrix24 i podpisuje zgodę na korzystanie z e-Podpis w HR.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych — pracownik podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  • Zawarcie umowy o pracę — pracownik przegląda i podpisuje umowę o pracę elektronicznie.
  • Zakończenie — umowa została podpisana, a pracownik jest gotowy do rozpoczęcia pracy.
  • Niepowodzenie — kandydat odrzuca ofertę, np. z powodu zmiany zdania lub niezgodności warunków.

Utwórz zautomatyzowane rozwiązanie. Przejdź do Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania > Utwórz.

Utwórz procesy inteligentne dla zautomatyzowanych rozwiązań

Skonfiguruj następujące sekcje:

  • Ustawienia — nadaj nazwę swojemu zautomatyzowanemu rozwiązaniu, na przykład Dział HR.
  • Inteligentna automatyzacje procesów — utwórz nowy proces inteligentny dla działu HR.

Skonfiguruj swoje zautomatyzowane rozwiązanie. Wykonaj trzy kroki:

1. Skonfiguruj formularz pracownika. Formularz zawiera podstawowe informacje o nowym pracowniku, takie jak dane kontaktowe, dział, stanowisko i inne informacje potrzebne do onboardingu.

2. Skonfiguruj etapy Kanban. Etapy Kanban reprezentują każdy krok procesu onboardingu. Użyj Kanban, aby sprawdzić, ilu pracowników znajduje się na każdym etapie.

Możesz również dostosować widok formularza, aby wyświetlał tylko to, co jest ważne. Każdy menedżer HR może skonfigurować go indywidualnie, aby dopasować do swoich potrzeb.

Skonfiguruj zautomatyzowane rozwiązania

3. Ustaw uprawnienia dostępu. Zdecyduj, kto może pracować z Twoim zautomatyzowanym rozwiązaniem. Na przykład menedżerowie HR mogą widzieć tylko swoje formularze pracowników, podczas gdy dyrektor HR może przeglądać wszystko.

Uprawnienia dostępu do zautomatyzowanych rozwiązań


Dodaj reguły automatyzacji i wyzwalacze

Reguły automatyzacji automatycznie wysyłają dokumenty do pracowników. Wyzwalacze śledzą, kiedy te dokumenty są podpisywane.

Reguły automatyzacji i wyzwalacze w Bitrix24 e-Podpis w HR

Skonfiguruj regułę „Podpisz dokument z pracownikiem”. Użyjmy przykładu, w którym dokumenty są wysyłane na różnych etapach procesu onboardingu, takich jak Zgoda na e-Podpis w HR, Zgoda na przetwarzanie danych osobowych i Zawarcie umowy o pracę.

Reguła automatyzacji: Podpisz dokument z pracownikiem

Aby dodać tę regułę automatyzacji:

  1. Otwórz swoje zautomatyzowane rozwiązanie.
  2. Kliknij Reguły automatyzacji.
  3. Kliknij Dodaj na wybranym etapie.
  4. W sekcji Dokumentacja wybierz Podpisz dokument z pracownikiem.
  5. Wybierz lub utwórz szablon dokumentu.
  6. Określ, kto podpisze, uzupełni i zatwierdzi dokument.
  7. Włącz opcję Czekaj na zakończenie workflow.
  8. Kliknij Zapisz.

Upewnij się, że każda reguła używa odpowiedniego szablonu dokumentu. Na przykład wybierz szablon umowy o pracę do wysyłania umowy.

Aby uporządkować reguły automatyzacji według etapów, możesz je nazwać. Aby to zrobić:

  1. Kliknij ikonę ołówka.
  2. Wprowadź nową nazwę reguły, na przykład Podpisz zgodę na e-Podpis w HR.

Skonfiguruj wyzwalacz „Zakończono podpisywanie dokumentu”. Wyzwalacz będzie śledził, kiedy przedstawiciel firmy i pracownik podpiszą dokument.

Wyzwalacz: Zakończono podpisywanie dokumentu

Na przykład ten wyzwalacz można dodać na następujących etapach:

  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych — Wyzwalacz przenosi formularz na ten etap po podpisaniu zgody na e-Podpis w HR.
  • Podpisanie umowy o pracę — Wyzwalacz przenosi formularz po podpisaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Zakończenie — Wyzwalacz przenosi formularz po podpisaniu umowy o pracę przez obie strony.

Aby dodać ten wyzwalacz:

  1. Otwórz swoje zautomatyzowane rozwiązanie.
  2. Kliknij Reguły automatyzacji.
  3. Kliknij Dodaj na wybranym etapie.
  4. W sekcji Dokumentacja wybierz Zakończono podpisywanie dokumentu.
  5. Określ status podpisu jako Podpisany.
  6. Wyłącz opcję Zezwól na powrót do poprzedniego etapu.
  7. Zapisz zmiany.

Na etapie Niepowodzenie dodaj ten sam wyzwalacz Zakończono podpisywanie dokumentu z wynikiem podpisywania ustawionym na Anulowany. Formularz zostanie przeniesiony na ten etap, jeśli pracownik lub przedstawiciel firmy odmówi podpisania dokumentu (np. z powodu odrzucenia oferty lub niezgodności warunków).


Sprawdź wyniki podpisywania dokumentów

Menedżerowie HR mogą sprawdzić status podpisanych dokumentów w dwóch miejscach:

  • W zautomatyzowanym rozwiązaniu
  • W sejfie firmy

Możesz monitorować status podpisanych dokumentów w czasie rzeczywistym, aby upewnić się, że wszystkie etapy zostały zakończone.

W Twoim zautomatyzowanym rozwiązaniu

Śledź proces podpisywania i postęp automatyzacji w formularzu pracownika i widoku Kanban.

Sprawdź status automatyzacji. Otwórz formularz pracownika i przejdź do zakładki Reguły automatyzacji. Zielony znacznik oznacza, że reguła lub wyzwalacz działały bez problemów.

Sprawdź historię podpisywania. Na osi czasu formularza możesz zobaczyć historię podpisywania dokumentów i sprawdzić wynik.

W sejfie firmy

Wszystkie podpisane dokumenty firmy są przechowywane w sejfie firmy. Aby sprawdzić, czy dokument został podpisany, przejdź do e-Podpis w HR > Sejf firmy.

Przeglądaj i pobieraj podpisane dokumenty HR


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz zautomatyzować proces rekrutacji i onboardingu, aby zaoszczędzić czas, zredukować ręczną pracę i uniknąć błędów.
  • Aby zautomatyzować proces onboardingu, utwórz zautomatyzowane rozwiązanie i skonfiguruj reguły oraz wyzwalacze.
  • Zautomatyzowane rozwiązania pomagają utrzymać wszystkie procesy HR w jednym miejscu. Możesz tutaj tworzyć formularze pracowników, śledzić etapy onboardingu i podpisywać dokumenty z pracownikami.
  • Reguła Podpisz dokument z pracownikiem wysyła akta do pracowników do podpisu. Wyzwalacz Zakończono podpisywanie dokumentu śledzi ich zakończenie.
  • Możesz sprawdzić wyniki podpisywania dokumentów w zautomatyzowanym rozwiązaniu i w sejfie firmy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Uprawnienie do zmiany formularza dokumentu magazynowego Jak skonfigurować automatyczne wypełnianie ukrytych pól w formularzach CRM Szablony danych kontaktu lub firmy Jak zarejestrować Bitrix24 Jak skonfigurować kolejkę pracowników w otwartych kanałach Jak pracować z listą rozmów w otwartych kanałach Jak rozpocząć pracę z CRM w Bitrix24 Reguły i wyzwalacze w e-Podpisie w HR: podpisywanie dokumentów Wyślij wiadomość w Aktualnościach do użytkownika zewnętrznego e-Podpis w HR: Jak utworzyć szablon dokumentu dla pracownika
Ostatnio wyświetlone artykuły
Reguły i wyzwalacze w e-Podpisie w HR: podpisywanie dokumentów