Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Unikanie wysyłania wiadomości na błędne e-maile

Czasami e-maile wysyłane do Twoich klientów mogą do nich nie dotrzeć. Może się tak zdarzyć z różnych powodów, ale jednym z najczęstszych jest to, że podany adres e-mail jest nieprawidłowy lub nie istnieje. Takie e-maile są uznawane za błędy.

Jeśli masz zbyt wiele błędów, dzienny limit nie zostanie zwiększony.
Limit na wysyłane e-maile

Jak znaleźć e-maile z błędami

Przejdź do sekcji Marketing i otwórz zakładkę Kampanie. Kliknij statystyki kampanii, aby zobaczyć e-maile oznaczone statusem Błędy.

Najpierw upewnij się, że ten status nie wynika z błędu serwera pocztowego.

Następnie kliknij liczbę błędów w sekcji statystyk kampanii.

Zobaczysz listę odbiorców oznaczonych statusem Z błędami. Aby ją wyeksportować, kliknij przycisk koła zębatego w prawym górnym rogu i wybierz Eksportuj dane.

Otwórz plik i skopiuj listę adresów e-mail.


Jak uniknąć błędów

Aby zapobiec ponownemu wysyłaniu e-maili na te nieprawidłowe adresy, masz dwie opcje:

Opcja 1. Dodaj adresy e-mail do czarnej listy

W sekcji Marketing otwórz zakładkę Czarna lista i kliknij Dodaj do listy.

Wklej adresy e-mail z zapisanych plików i kliknij Import.


Opcja 2. Utwórz segment wykluczeń

  1. W sekcji Marketing otwórz zakładkę Segmenty i kliknij Utwórz segment.

  2. W sekcji Niestandardowa lista odbiorców kliknij przycisk Dodaj.

  3. Wklej swoje adresy e-mail i kliknij Import.

  4. Zapisz nowy segment.

Podczas tworzenia nowej kampanii e-mailowej kliknij Wykluczenia i wybierz utworzony segment.


Niezależnie od wybranej opcji, wiadomości nie będą ponownie wysyłane na te błędne adresy, co pozwoli uniknąć kolejnych błędów.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak wysłać kampanię SMS Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Błędy podczas uruchomienia kampanii e-mailowej: przyczyny i rozwiązania Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Jak utworzyć kampanię e-mailową Marketing: Rozgłaszanie dźwiękowe i Połączenie audio Spersonalizowana kampania e-mailowa Zgoda na otrzymywanie newsletterów Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe