Możesz utworzyć nowy szablon w sekcji Marketing CRM> Moje szablony> Utwórz szablon:
Tutaj możesz wybrać jeden z dostępnych szablonów do edycji (jeśli potrzebujesz pustego szablonu, usuń zawartość szablonu i dostosuj go według własnego uznania). Użyj sekcji Bloki i Projekt, aby dostosować swój szablon. Dodaj bloki do szablonu, przeciągając blok do sekcji szablonu.
Zapisz niestandardowy szablon. Znajdziesz go pod standardowymi szablonami Bitrix24: przejdź do sekcji Start> Kampania e-mailowa:
Przewiń w dół do sekcji Moje szablony, aby znaleźć szablon niestandardowy:
Kliknij szablon, aby go otworzyć. Wybierz segment odbiorców i kliknij Zapisz:
Twoja kampania jest gotowa! Możesz uruchomić kampanię od razu lub później:
Przejdź do sekcji Marketing CRM> Kampanie, gdzie znajdziesz główne narzędzia kampanii:
- Działania (opcja Wyślij)
- Status (informacja, czy kampania jest gotowa do wysłania, czy została wysłana)
- Statystyki (otwórz statystyki kampanii, aby zobaczyć szczegóły).
Statystyki
Kliknij opcję Kampanie> wybierz kampanię> kliknij Statystyki, aby wyświetlić statystyki kampanii e-mailowej: ile e-maili zostało wysłanych, wyświetlonych itp.
Możesz także wyświetlić Mapę kliknięć. Przedstawia ona, ile razy kliknięto każdy link w wiadomości e-mail.