Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Utwórz nowy szablon kampanii marketingowej

Możesz utworzyć nowy szablon w sekcji Marketing CRM> Moje szablony> Utwórz szablon:

Tutaj możesz wybrać jeden z dostępnych szablonów do edycji (jeśli potrzebujesz pustego szablonu, usuń zawartość szablonu i dostosuj go według własnego uznania). Użyj sekcji Bloki i Projekt, aby dostosować swój szablon. Dodaj bloki do szablonu, przeciągając blok do sekcji szablonu.

Zapisz niestandardowy szablon. Znajdziesz go pod standardowymi szablonami Bitrix24: przejdź do sekcji Start> Kampania e-mailowa:

Przewiń w dół do sekcji Moje szablony, aby znaleźć szablon niestandardowy:

Kliknij szablon, aby go otworzyć. Wybierz segment odbiorców i kliknij Zapisz:

Twoja kampania jest gotowa! Możesz uruchomić kampanię od razu lub później:

Przejdź do sekcji Marketing CRM> Kampanie, gdzie znajdziesz główne narzędzia kampanii:

  • Działania (opcja Wyślij)
  • Status (informacja, czy kampania jest gotowa do wysłania, czy została wysłana)
  • Statystyki (otwórz statystyki kampanii, aby zobaczyć szczegóły).

Statystyki

Kliknij opcję Kampanie> wybierz kampanię> kliknij Statystyki, aby wyświetlić statystyki kampanii e-mailowej: ile e-maili zostało wysłanych, wyświetlonych itp.

Skuteczność kampanii e-mailowej to liczba "kliknięć" podzielona przez "wyświetlenia" i pomnożona przez 100%. Na przykład wiadomość e-mail została wyświetlona przez 100 osób, ale tylko 10 z nich kliknęło link w tej wiadomości. W tym przypadku skuteczność kampanii e-mailowej wynosi 10%.

Możesz także wyświetlić Mapę kliknięć. Przedstawia ona, ile razy kliknięto każdy link w wiadomości e-mail.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć kampanię e-mailową Jak poprawnie uruchomić kampanie e-mailowe Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail Zgoda na otrzymywanie newsletterów Marketing CRM: Możliwości sprzedaży na Facebooku i Instagramie Rodzaje Kampanii Wysyłaj działania klientów do Facebooka Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM